Aktualności28 lutego 2020

Mówi się w branży

Miniony miesiąc obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Sytuacje na rynku ubezpieczeń skomentowali: Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska, Janusz Arczewski, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia na życie, Joanna Gorczyca, dyrektor ds. Prewencji i CSR PZU, Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska, Jarosław Paćko, dyrektor Departamentu Contact Center w Warcie, Mariusz Kowalczuk, menadżer projektu VoiceBot.

 

1. Ryszard Grzelak, prezes zarządu Europ Assistance Polska skomentował znaczenie ubezpieczenia assistance dla klientów.

– Usługi assistance stały się powszechne. Liczba osób posiadających assistance z roku na rok wciąż jednak rośnie i zakładamy, że trend ten utrzyma się jeszcze w kolejnych latach. Wzrasta również świadomość assistance wśród klientów, co ma przełożenie na częstsze korzystanie z pomocy w trudnych sytuacjach. (…) Banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy leasingowe i telekomunikacyjne, ale także inne podmioty rynku dołączają assistance do swoich produktów, tym samym zwiększając atrakcyjność swojej oferty. Ten trend będzie się z pewnością utrzymywał, zwłaszcza że aż 41% osób deklaruje, że ubezpieczenie assistance wzmacnia ich więź z firmą, od której je otrzymali. Z kolei w opinii aż 66% badanych assistance dołączone do produktu bankowego sprawia, iż jest on bardziej atrakcyjny.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

2. Janusz Arczewski, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia na życie skomentował sukces AXY w konkursie na Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową.

– Nagroda jest ukoronowaniem naszych wieloletnich wysiłków i inwestycji w zrozumiałe produkty oraz szybką i przyjazną obsługę. Od wielu lat pracujemy, żeby radykalnie zmienić ogólny wizerunek ubezpieczycieli jako firm, które przy wypłacie świadczenia stawiają biurokratyczne bariery. My wiemy, że jedynie wypłacając świadczenia szybko i sprawnie, z empatią, realizujemy obietnicę ochrony daną naszym klientom przy zawarciu polisy. Dziś niemal 90% wypłat z prostych roszczeń następuje już w dniu zgłoszenia. Takie podejście przynosi bardzo dobry zwrot – wysoki poziom satysfakcji klientów, którzy są gotowi polecać naszą firmę swoim znajomym.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

3. Joanna Gorczyca, dyrektor ds. Prewencji i CSR PZU skomentowała akcję PZU na rzecz bezpieczeństwa w górach.

– Zapraszamy rodziców i dzieci, turystów i mieszkańców Zakopanego. Zależy nam, by wszyscy, którzy chodzą po górach i jeżdżą na nartach, czuli się bezpiecznie. Dlatego uruchomiliśmy w Zakopanem Treningowe Centrum Lawinowe PZU. Każde bezpieczne wyjście w góry, do którego przyczynimy się dzięki edukacji i szkoleniom, będzie naszym sukcesem. (…) Zapraszamy nie tylko w ten weekend. Co tydzień, w każdą sobotę i niedzielę w Treningowym Centrum Lawinowym PZU na Kalatówkach każda zainteresowana osoba może zapoznać się ze specyfiką działania ośrodka, poćwiczyć posługiwanie się detektorem pod okiem instruktora, a w razie potrzeby otrzymać zestaw lawinowy.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

4. Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali Polska podkreślił jak ważne jest wykupienie ubezpieczenia podczas zimowego wyjazdu w góry.

– Doskonale wiemy, że nieprzewidziane zdarzenia, jak choroba czy załamanie pogody, potrafią skutecznie zepsuć podróż, dlatego ubezpieczenie turystyczne w Generali wyposażyliśmy w bardzo szeroki zakres usług assistance. Zależy nam, aby klienci wybierający się na zimowy urlop mieli poczucie, że mogą liczyć na nasze wsparcie i czuli się dobrze chronieni, nawet jeśli zawiodą ich warunki atmosferyczne czy doznają kontuzji. (…) Włochy i Austria należą do najpopularniejszych destynacji Polaków uprawiających sporty zimowe. Jednocześnie znajdują się w pierwszej dziesiątce najdroższych krajów pod względem leczenia ambulatoryjnego, dlatego tak istotne jest, aby nasza polisa miała odpowiednią sumę ubezpieczenia, która w razie potrzeby pokryje pełne koszty niezbędnego leczenia. Przy wyjeździe na narty za granicę rekomendujemy wybór sumy kosztów leczenia od 300 000 zł. Taka kwota powinna pozwolić na skorzystanie z leczenia szpitalnego, wykonie badań czy zabiegów, a także bezpieczny powrót do domu.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

5. Jarosław Paćko, dyrektor Departamentu Contact Center w Warcie oraz Mariusz Kowalczuk, menadżer projektu VoiceBot podkreślili, że używanie VoiceBota może usprawnić funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

– Co roku nasze towarzystwo ubezpieczeniowe obsługuje około pół miliona szkód, z czego aż 80% zgłaszanych jest właśnie przez infolinię. 350 naszych konsultantów odbiera 2 miliony telefonów rocznie – ok. ¼ z nich dotyczy zgłoszenia szkody. Rozmowy te zajmują aż połowę czasu pracowników naszej infolinii, co pokazuje, jak ważny jest to element kontaktu z klientem. Aby skrócić czas oczekiwania dzwoniącego na połączenie z konsultantem, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie VoiceBota.
– Dzięki VoiceBotowi klienci chcący zgłosić do nas zdarzenie zostają połączeni z botem. Zbiera on wszystkie kluczowe informacje dotyczące szkody, takie jak czas, miejsce zdarzenia oraz opis sytuacji i uszkodzeń, które wymagają naprawy lub wymiany. W kolejnym kroku klient jest przełączany do konsultanta. Ma on teraz więcej czasu, aby skupić się na potrzebach klienta oraz ustalić kolejne kroki związane z naprawą. To podnosi jakość obsługi klienta. Zauważyliśmy również, że udział bota w zgłoszeniu szkody znacząco poprawia dostępność konsultantów.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

 

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 28 listopada 2019

Właściciel auta nie jest kierowcą

Czytaj dalej
Aktualności 28 lutego 2020

Luty 2020

Czytaj dalej
Aktualności 30 kwietnia 2015

Majówka własnym autem za granicą

Czytaj dalej
Aktualności 20 listopada 2014

Zwycięzcy konkursu wyłonieni!

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę