Allianz: Uproszczenie zgłaszania szkody OC/AC przez Internet
Allianz wprowadził jednak nowoczesne systemy i rozwiązania, dzięki którym klienci mogą korzystać z udogodnień, które upraszczają i skracają proces związany ze zgłaszaniem i likwidacją szkody.
Do tej pory zgłaszanie szkody było bardziej angażujące. Aktualnie, jak szacuje Allianz Polska, czas wykonywania operacji skrócił się trzykrotnie i trwa około kilku minut. Zamiast treści tekstowych, zgłaszający szkodę przekazuje informację w postaci czytelnych ikon. Samo zgłoszenie odbywa się w trzech prostych krokach i jest możliwe do wykonania zarówno z komputera stacjonarnego, jak i urządzeń mobilnych.
Twórcom tego rozwiązania zależało na tym, żeby nowy formularz w przejrzysty sposób prowadził zgłaszającego szkodę przez cały proces. Jednak, jak zapowiada Allianz Polska, to nie koniec usprawnień. Satysfakcja klientów jest badana przez „5 star rating”, czyli metodę oceny jakości usług w pięciostopniowej skali, która ma na celu poznanie opinii i ulepszanie oferowanych rozwiązań.
WT