Czy w tych czasach możemy coś zaplanować?
Kwietniowe wydanie Miesięcznika Ubezpieczeniowego bazowało głównie na temacie rynku ubezpieczeń motoryzacyjnych. W numerze pojawiły się tematy takie jak: wyzwania branży, technologia, taryfikacja i likwidacja szkód. Wturowała im problematyka bancassurace, ubezpieczeń w cyberświecie czy walka z nadużyciami. Jednak głównym pytaniem na które my jako Superpolisa postanowiliśmy odpowiedzieć pozostawało “Czy w tych czasach możemy coś zaplanować?”.
Wyzwania Multiagencji Ubezpieczeniowych
Prezes zarządu Superpolisy Ubezpieczenia – Jakub Nowiński, na łamach numeru 4 miesięcznika wypowiedział się na temat trendów, planów oraz możliwości i wyzwań Multiagencji Ubezpieczeniowych w dzisiejszych, niepewnych czasach.
Dotychczas własny samochód był na liście marzeń prawie każdego Polaka. Było to najczęściej traktowane jako podstawowe dobro w każdym domu lub zwyczajnie jako chęć posiadania na własność, zabezpieczenie i stałość. Ten trend się zmienił. Zmniejsza się sprzedaż nowych pojazdów i liczba samochodów w obiegu.
– Jakub Nowiński
Co zmieniła pandemia?
Pandemia zmieniła codzienność w prowadzeniu biznesu. Standarem stały się bowiem spotkania on-line. Wpływa to na mniej tras biznesowych, spotkań poza biurem, a tym samym mniej wyjeżdzonych kilometrów i finalnie mniej szkód.
Firmy zwiększyły swoje kompetencje w sposobie zarządzania i dbania o klienta, więc mimo zwiększonego dystansu spowodowanego sprzedażą zdalną, relacja z klientem pogłębiła się.
Artykuł – “Czy w tych czasach możemy coś zaplanować?”
Zapraszamy do zapoznania się z całością artykułu, dostępną w linku poniżej.