AXA: Dwa wyróżnienia w konkursie na Przyjazną Firmę Ubezpieczeniową
AXA drugi rok z rzędu została nagrodzona tytułem Przyjaznej Firmy Ubezpieczeniowej, otrzymując laur w kategoriach ubezpieczenia komunikacyjne i ubezpieczenia na życie. W każdej z nich AXA zajęła drugie miejsce. Kryteria konkursu dobrane są tak, by dały odpowiedź na pytania: czy firma jest przyjazna, w jaki sposób działa i jak reaguje na wyzwania rynkowe.
Zdaniem Janusza Arczewskiego, członka zarządu AXA odpowiedzialnego za ubezpieczenia na życie, nagroda jest ukoronowaniem wieloletnich wysiłków i inwestycji w zrozumiałe produkty oraz szybką i przyjazną obsługę. AXA od dawna pracuje, by radykalnie zmienić ogólny wizerunek ubezpieczycieli jako firm, które przy wypłacie świadczenia stawiają biurokratyczne bariery. Ubezpieczyciel rozumie, że jedynie wypłacając świadczenia szybko i sprawnie, z empatią, realizuje obietnicę ochrony daną klientom przy zawarciu polisy. Dziś niemal 90% wypłat z prostych roszczeń następuje już w dniu zgłoszenia. Takie podejście przynosi bardzo dobry zwrot – wysoki poziom satysfakcji klientów, którzy są gotowi polecać firmę swoim znajomym. Marcin Nedwidek, członek zarządu AXA odpowiedzialny za ubezpieczenia majątkowe, uważa że podobnie jest w ubezpieczeniach komunikacyjnych, w których liczy się szybka pomoc w razie wypadku i fair podejście do rozliczenia szkód.
TW