Aktualności10 czerwca 2015

Klienci Ergo Hestii mają swojego rzecznika

Ergo Hestia, jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta. Jego zadaniem ma być spersonalizowany kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach oraz rekomendacja działań.

To kolejny krok podjęty przez sopockie towarzystwo ubezpieczeń w celu rozwiązywania powodów niezadowolenia klientów. Do głównych zadań nowo powołanego rzecznika będzie należał indywidualny kontakt z klientami w sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji. Celem ma być również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.

Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta Ergo Hestii.

15479972_m
fot. Rzecznik Klienta wesprze Towarzystwa.

Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje.

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 25 listopada 2015

Jakie są tajemnice polisy OC?

Czytaj dalej
Aktualności 20 grudnia 2018

Jesienny bukiet

Czytaj dalej
Aktualności 30 listopada 2017

Listopad 2017

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę