Aktualności10 czerwca 2015

Klienci Ergo Hestii mają swojego rzecznika

Ergo Hestia, jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta. Jego zadaniem ma być spersonalizowany kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach oraz rekomendacja działań.

To kolejny krok podjęty przez sopockie towarzystwo ubezpieczeń w celu rozwiązywania powodów niezadowolenia klientów. Do głównych zadań nowo powołanego rzecznika będzie należał indywidualny kontakt z klientami w sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji. Celem ma być również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.

Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta Ergo Hestii.

15479972_m
fot. Rzecznik Klienta wesprze Towarzystwa.

Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje.

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę