Klienci Ergo Hestii mają swojego rzecznika

Ergo Hestia, jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta. Jego zadaniem ma być spersonalizowany kontakt

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 10.06.2015, w kategorii:

Ergo Hestia, jako pierwsze towarzystwo ubezpieczeniowe w Polsce, zdecydowała się na powołanie Rzecznika Klienta. Jego zadaniem ma być spersonalizowany kontakt z klientami i poszkodowanymi w niestandardowych sprawach oraz rekomendacja działań.

To kolejny krok podjęty przez sopockie towarzystwo ubezpieczeń w celu rozwiązywania powodów niezadowolenia klientów. Do głównych zadań nowo powołanego rzecznika będzie należał indywidualny kontakt z klientami w sprawach, w których potrzebują oni więcej informacji. Celem ma być również doprowadzenie w drodze dialogu do zrozumienia argumentów obydwu stron oraz rekomendowanie dalszych działań w kwestiach ubezpieczeniowych.

Wiem, że umiejętność wytłumaczenia skomplikowanych kwestii ubezpieczeniowych zrozumiałym dla wszystkich językiem będzie kluczowa – mówi Justyna Szymańska, nowo powołana rzecznik klienta Ergo Hestii.

15479972_m

fot. Rzecznik Klienta wesprze Towarzystwa.

Moje dotychczasowe doświadczenie w komunikacji z klientami potwierdza, że dialog pomaga w zrozumieniu argumentów obydwu stron. Jednocześnie w firmie, która rocznie likwiduje skutki ponad pół miliona szkód, pracownicy mogą popełnić błąd. Moim zadaniem w takich przypadkach będzie weryfikacja całego procesu obsługi, wyjaśnienie go klientowi i wdrożenie usprawnień, tak aby więcej nie popełnić podobnych błędów – dodaje.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

„Ta sama usługa w wielu wariantach” – Rzeczpospolita

„Ta sama usługa w wielu wariantach” – Rzeczpospolita

Niskie ceny polis wśród najważniejszych biznesowych wydarzeń ubiegłego roku

Niskie ceny polis wśród najważniejszych biznesowych wydarzeń ubiegłego roku

Pijani kierowcy sami płacą za wypadki

Pijani kierowcy sami płacą za wypadki