Klienci lubią BLS

Problemem jest brak wiedzy posiadaczy aut związany z tym, czy w ofercie ubezpieczyciela, u którego wykupili polisę, istnieje BLS.

Sylwia Woźniak Sylwia Woźniak
Opublikowano: 18.01.2016, w kategorii:

Z przeprowadzonych przez Liberty Ubezpieczenia badań wynika, że już co 3. kierowca jest świadomy, jak działa i na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Jedynym problemem jest brak wiedzy posiadaczy aut związany z tym, czy w ofercie ubezpieczyciela, u którego wykupili polisę, istnieje tego typu usługa.

 

Jak informuje Rzeczpospolita, połowa uczestników przeprowadzonego przez ubezpieczyciela badania zadeklarowała, że w przypadku wystąpienia szkody wolałaby zlikwidować ją z OC we własnym towarzystwie ubezpieczeniowymOC w MTU z bezpośrednią likwidacją szkód, a nie w firmie sprawcy kolizji. Niestety, jak wynika z badania, jego respondenci rzadko orientują się, czy towarzystwo, w którym są ubezpieczeni oferuje BLS. Aż 67% ankietowanych przyznało się do niewiedzy w tym zakresie.

 

Liberty Ubezpieczenia podkreśla jednocześnie wysoki poziom zadowolenia kierowców, którzy mieli już okazję skorzystania z BLS-u (zadeklarowało je 80% respondentów). Na łamach Rzeczpospolitej Wojciech Groblewski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia, mówi, że klienci, którzy skorzystali z systemu BLS odnawiają polisę w ich towarzystwie o wiele częściej niż klienci bezszkodowi.

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

PIU opublikował dane ubezp. zdrowotnego

PIU opublikował dane ubezp. zdrowotnego

Aviva podsumowała ubiegły rok

Aviva podsumowała ubiegły rok

Spada liczba skarg składanych do Rzecznika Finansowego

Spada liczba skarg składanych do Rzecznika Finansowego