Klienci lubią BLS

Problemem jest brak wiedzy posiadaczy aut związany z tym, czy w ofercie ubezpieczyciela, u którego wykupili polisę, istnieje BLS.

Sylwia Woźniak Sylwia Woźniak
Opublikowano: 18.01.2016, w kategorii:

Z przeprowadzonych przez Liberty Ubezpieczenia badań wynika, że już co 3. kierowca jest świadomy, jak działa i na czym polega bezpośrednia likwidacja szkód (BLS). Jedynym problemem jest brak wiedzy posiadaczy aut związany z tym, czy w ofercie ubezpieczyciela, u którego wykupili polisę, istnieje tego typu usługa.

 

Jak informuje Rzeczpospolita, połowa uczestników przeprowadzonego przez ubezpieczyciela badania zadeklarowała, że w przypadku wystąpienia szkody wolałaby zlikwidować ją z OC we własnym towarzystwie ubezpieczeniowymOC w MTU z bezpośrednią likwidacją szkód, a nie w firmie sprawcy kolizji. Niestety, jak wynika z badania, jego respondenci rzadko orientują się, czy towarzystwo, w którym są ubezpieczeni oferuje BLS. Aż 67% ankietowanych przyznało się do niewiedzy w tym zakresie.

 

Liberty Ubezpieczenia podkreśla jednocześnie wysoki poziom zadowolenia kierowców, którzy mieli już okazję skorzystania z BLS-u (zadeklarowało je 80% respondentów). Na łamach Rzeczpospolitej Wojciech Groblewski, dyrektor likwidacji szkód w Liberty Ubezpieczenia, mówi, że klienci, którzy skorzystali z systemu BLS odnawiają polisę w ich towarzystwie o wiele częściej niż klienci bezszkodowi.

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Pokemony nie zapłacą za naprawę – Dziennik Wschodni

Pokemony nie zapłacą za naprawę – Dziennik Wschodni

Na jaką polisę jest szkoda pieniędzy – Echo Dnia Podkarpacie

Na jaką polisę jest szkoda pieniędzy – Echo Dnia Podkarpacie

Kierowco, czy wiesz wszystko o swoich szkodach?

Kierowco, czy wiesz wszystko o swoich szkodach?