Aktualności27 grudnia 2019

Allianz: Asystent szkody ułatwi likwidację z AC

Asystent Szkody to nowo wprowadzona funkcjonalność, dostępna dla klientów Allianz. Dzięki niej można w łatwy sposób przejść przez wszystkie kroki związane z likwidacją szkody AC. Od momentu samego zgłoszenia, poprzez informację o odbiorze auta z warsztatu, na ocenie całego procesu kończąc.

Asystent Szkody to mobilny asystent likwidacji szkody, który umożliwi klientom kontrolę nad procesem likwidacyjnym. Dzięki temu rozwiązaniu klient ma stałą kontrolę nad procesem likwidacji, bez konieczności logowania, a dodatkowo przy istotnych zmianach w szkodzie informowany jest o tym za pośrednictwem e-maila lub SMS-a. Cały proces podzielono na cztery kroki:

  • zgłoszenie – klient otrzymuje potwierdzenie rejestracji szkody, jej numer oraz informacje o kolejnych krokach postępowania,
  • wycena – Allianz przekazuje informacje o swojej odpowiedzialności, wycenę szkody oraz prośbę o dostarczenie ewentualnych brakujących dokumentów,
  • naprawa – na tym etapie zakres udostępnionych informacji uzależniony jest od wybranej przez klienta ścieżki likwidacji szkody; najszerszy zakres informacji będzie dostępny w przypadku wyboru przez klienta serwisu współpracującego z Allianz – klient będzie wówczas widział adres oraz dane kontaktowe serwisu, otrzyma też informacje, gdy jego auto będzie gotowe do odbioru po naprawie,
  • ocena – klient na zakończenie likwidacji szkody będzie mógł ocenić cały proces; dodatkowo możliwa będzie również ocena serwisu odpowiedzialnego za naprawę – uzyskane dane pozwolą na bieżącą analizę informacji zwrotnych od klientów i jednoczesne wdrażanie koniecznych zmian.

AW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 6 czerwca 2018

Aviva: Z polisą na mundial

Czytaj dalej
Aktualności 18 stycznia 2016

Klienci lubią BLS

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy