Superpolisa dla Agentów – Kwietniowe nowości
Ważne w kwietniu! Podręcznik, sklepik z gadżetami, ubezpieczenie
W kwietniu zbiegły się terminy zakończenia prac nad kilkoma projektami, nad którymi pracowaliśmy w ostatnim czasie – Podręcznik Agenta Superpolisy, Ubezpieczenie dla Was COVID-19, sklepik z gadżetami i dedykowana dla Was oferta ubezpieczenia od utraty dochodu. Poniżej krótkie podsumowanie i podstawowe informacje o każdym z nich.
O każdym z tych narzędzi czy produktów już wiecie, bo informowaliśmy Was o nich m.in. mailowo i za pośrednictwem grupy Superpolisa Agenci na Facebooku (przy okazji przypominamy i o niej!). To jednak na tyle ważne sprawy, że nie możemy nie opisać ich pokrótce także w comiesięcznym Newsletterze.
Podręcznik Agenta Superpolisy
Na ponad 100 stronach zebraliśmy dla Was wszystkie informacje, których potrzebujecie do zakończonej sukcesem obsługi klienta. Podręcznik to zatem kompendium superpolisowej wiedzy. Prowadzi Was przez proces sprzedaży krok po kroku – niezależnie od tego, czy kontaktujecie się z klientem zdalnie, czy bezpośrednio. Każdą procedurę w detalach opisaliśmy i wyraźnie zaznaczyliśmy newralgiczne punkty poszczególnych etapów.
Dokument składa się z siedmiu następujących bloków:
Procedura
RODO i APK
System
sprzedażowy Superpolisa
Wystawianie
polisy zdalnej w systemach TU
Wypowiedzenia
zdalne
Uproszczenie
procedury inspekcji pojazdu w TU
Raport
polis wygasających
Szyfrowanie
plików
Zachęcamy do korzystania z Podręcznika Agenta Superpolisy!
COVID-19 – dodatkowe zabezpieczenie
Kolejne nowości są typowo ubezpieczeniowe, ponieważ to… ubezpieczenia. Pod koniec miesiąca wszyscy pracownicy i współpracownicy oraz franczyzobiorcy otrzymali od nas ubezpieczenie Generali, które pokrywa następstwa zachorowania na COVID-19. To grupowa polisa, w której zakresie znajdują się dostępne m.in.:
świadczenie
za pobyt w szpitalu wskutek koronawirusa,
dodatkowe
świadczenie za pobyt na OIOM wskutek koronawirusa,
assistance,
w ramach którego dostępne jest szerokie wsparcie po wypisie ze
szpitala, obejmujące m.in. transport medyczny, tele- i bezpośrednie
konsultacje z lekarzem, opiekę nad dziećmi czy pomoc dla osób
pozbawionych opieki bliskich.
Szczegółowy zakres ochrony wraz z instrukcją zgłaszania szkody przekazaliśmy Wam za pośrednictwem dyrektorów regionalnych i newslettera.
Ubezpieczenie od utraty dochodu
Czwarta nowość należy do innej kategorii. To bowiem ubezpieczenie od utraty dochody w wyniku wypadku lub choroby, które Partnerom Superpolisy dostarcza Leadenhall. Produkt jest z przynajmniej dwóch powodów atrakcyjny.
Pierwszy argument: rabat. Jeżeli zdecydujecie się na zakup ochrony, otrzymacie 10% zniżki partnerskiej i dodatkową zniżkę specjalną w wysokości 20%.
Drugi argument: zakres ochrony. Produkt jako jeden z nielicznych na rynku nie ma wyłączenia odpowiedzialności związanego z zachorowaniem na koronawirusa lub w czasie pandemii/epidemii. Poza tym zakres ubezpieczenia jest standardowy i obejmuje:
świadczenie
na wypadek utraty dochodu w związku z całkowitą okresową lub
trwałą niezdolnością do pracy na skutek choroby lub
nieszczęśliwego wypadku,
świadczenie
na wypadek śmierci wskutek nieszczęśliwego wypadku,
świadczenie
na wypadek inwalidztwa,
katalog
klauzul dodatkowych (np. świadczenie szpitalne, trwałe uszczerbki,
dostosowanie do życia w niepełnosprawności, zasiłek pogrzebowy).
Program jest dostępny od 7 kwietnia. Szczegółowe informacje o produkcie otrzymaliście już w osobnym mailu. Są one również dostępne na tej stronie: https://www.leadenhall.pl/klienci/ubezpieczenia.html.
Sklepik z gadżetami
Na początku miesiąca uruchomiliśmy nowy sklepik z gadżetami. Zakupy odbywają się w pełni online. Dostawcą asortymentu i zarządcą sklepiku jest nasz wieloletni partner, firma Druk Firmowy. Gadżety można zamawiać na stronie internetowej podanej w mailu, który każdy z Was otrzymał na adres w domenie @/. Jeśli do tej pory tak się nie stało, prosimy sprawdzić w skrzynce SPAM lub jeżeli tam nie ma to o kontakt na marketing@/.
Zapraszamy do korzystania z oferty sklepiku. Na zachętę przypominamy, że można w nim znaleźć nieco nowości, m.in. personalizowane wizytówki czy pieczątki. Ci z Was, którzy prowadzą sprzedaż bezpośrednią, być może zainteresują się maseczkami ochronnymi i żelami antybakteryjnymi, które dodaliśmy do oferty sklepiku.
***
Powyżej opisaliśmy najważniejsze nowości, jakie pojawiły się w Superpolisie w kwietniu, które mają Wam pomóc na co dzień. Na koniec przypominamy jeszcze, że mamy dla Was także przygotowane wspólnie z zaprzyjaźnioną kancelarią prawniczą opracowanie założeń tzw. tarczy antykryzysowej. Polecamy lekturę i tego dokumentu.