Link4: Podwójna Super Marka
Link4 został uznany za najbardziej rozwojową i rozpoznawalną markę na polskim rynku w dwóch kategoriach: ubezpieczenia komunikacyjne i majątkowe. Jak mówi Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4, to potwierdzenie słuszności przyjętego kierunku rozwoju w stronę ubezpieczeń przyszłości.
Tytuł Super Marki otrzymują firmy, które przez trzy lata z rzędu były nagradzane godłem Dobrej Marki, wyróżnienia przyznawanego przez Redakcję „Biznes Trendy” w dzienniku „Rzeczpospolita” oraz Forum Biznesu w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Otrzymują je najbardziej innowacyjne, rozwojowe i rozpoznawalne marki obecne na polskim rynku.
W ramach programu już po raz dziewiąty zostały przeprowadzone badania mające na celu określenie wartości, aktywności oraz rozpoznawalności poszczególnych brandów. Przedmiotem analiz zostały objęte głównie: pozycja rynkowa poszczególnych marek i ich progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów i klientów.
MZ