Media o nas – lipiec 2018
W lipcu głównymi tematami, które mieliśmy okazję komentować na łamach ogólnopolskich i lokalnych mediów były: ubezpieczenie nieruchomości oraz szkodowość w autocasco. Nie zabrakło też informacji na temat naszych działań sponsoringowych.
Temat ubezpieczeń mieszkaniowych, a konkretnie cen tych polis, skomentowaliśmy dla trójmiejskiej Gazety Wyborczej. Dużym zainteresowaniem cieszył się także inny nasz news z obszaru ochrony nieruchomości. W informacji prasowej odnieśliśmy się do zagrożenia powodziowego, o którym było dość głośno na początku drugiej połowy lipca. Prześwietliliśmy więc OWU kilku zakładów ubezpieczeń i na tej podstawie przygotowaliśmy poradnik, w którym zdefiniowaliśmy ubezpieczeniowo powódź, podjęliśmy temat karencji i udziałów własnych, a także tzw. powodzi przewidywalnej. Temat spotkał się ze sporym zainteresowaniem mediów lokalnych – został opublikowany w sieci portali należących do największej regionalnej grupy mediów Polska Press.
Portale tej grupy zainteresowały się także drugim naszym tematem, w którym sprawdziliśmy, czy po szkodzie wyraźnie rośnie cena autocasco. W przypadku OC składka mocno idzie w górę, ale w AC nie musi tak być! Trzeba tylko porównać ceny polis przed zakupem… Polecamy lekturę artykułu na ten temat.
Poza tym byliśmy widoczni jako sponsor bokserów skupionych w KnockOut Promotions. O naszym zaangażowaniu w gale bokserskie pisały branżowe portale, a informację na temat obozu przygotowawczego w Nosalowym Dworze podał Tygodnik Podhalański.
JN