Media o nas – luty 2019
Media w lutym nadal interesowały się tym, co w 2018 roku wydarzy się z cenami obowiązkowych polis OC. Otworzyło to przed nami możliwość udziału w szeregu – zwłaszcza lokalnych – publikacji.
Próby przewidywania ubezpieczeniowej, a właściwie ubezpieczeniowo-cenowej przyszłości, to oczywiście nośny temat w mediach. Dziennikarze potrzebują dostępu do analiz i komentarzy, a my po raz kolejny skorzystaliśmy z tego w lutym. Z naszymi opiniami kilkanaście razy pojawialiśmy się w gazetach lokalnych z Grupy Polska Press – od województwa pomorskiego po podkarpackie.
W ostatnich tygodniach byliśmy również w stałym kontakcie z mediami ubezpieczeniowymi. Naszą cenową analizę opublikowała Gazeta Ubezpieczeniowa, a w zupełnie innym temacie odwiedziła nas dziennikarka Miesięcznika Ubezpieczeniowego i Dziennika Ubezpieczeniowego, z którą Jakub Nowiński i Anna Bernacka-Matras rozmawiali na temat wyzwań i trendów w branży multiagencyjnej. Owocem spotkania jest już opublikowany w online’owym Dzienniku Ubezpieczeniowym tekst „Dobry czas dla multiagentów”. Na marzec zaplanowana jest kolejna publikacja.
JN