Niezbędnik współczesnego agenta

Admin Administrator Admin Administrator
Opublikowano: 14.09.2016, w kategorii:

Wymagania, jakie stawia się obecnie agentowi ubezpieczeniowemu są znacznie wyższe od tych, do których przyzwyczaili się koledzy i koleżanki po fachu pracujący w zeszłej dekadzie. Na nasze szczęście w parze z rosnącymi potrzebami klientów idą także odpowiadające na ich potrzeby rozwiązania i narzędzia.

Dzięki powszechnemu dostępowi do internetu konsumenci wyrobili w sobie nawyk porównywania produktów i usług, jednak zakupów wciąż chętniej dokonują u doradców, a nie online. W efekcie czego na przestrzeni ostatnich kilku lat koncentracja branży wyraźnie przesuwa się od sprzedaży poprzez agentów wyłącznych do współpracy z multiagentami. Na komplet narzędzi i kompetencji niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w zawodzie pośrednika ubezpieczeniowego składają się nie tylko znajomość branży ubezpieczeniowej i zrozumienie aktualnych trendów sprzedażowych, ale także odpowiednie kompetencje biznesowe oraz dostęp do oferty wielu firm i możliwość sprawnego porównania produktów.

Bogata oferta produktowa

W dobie internetu, kiedy każdy ma możliwość błyskawicznego zweryfikowania cen dostępnych na rynku produktów, liczyć się może tylko ten doradca, który będzie mógł sprzedać ofertę równie atrakcyjną, jak ta znaleziona w sieci. Nie wystarczy już dostęp do produktów jednej firmy. Bez możliwości zaprezentowania szerokiej gamy ubezpieczeń ciężko osiągać satysfakcjonujące wyniki – być może nawet nie da się ich już osiągać. Dlatego właśnie oferta współpracy z Superpolisą zakłada dostęp do ofert ponad trzydziestu różnych firm.

Sprawne porównanie

Tak bogata oferta byłaby bezużyteczna, gdyby nie nowoczesne rozwiązania informatyczne pozwalające w szybki sposób dokonać kalkulacji wszystkich propozycji jednocześnie. Mechanizm, z którego korzystają nasi partnerzy, wyróżnia się wśród innych funkcjonujących na rynku rozwiązań. Prosta i przejrzysta ścieżka sprzedaży, sprawne i kompleksowe zebranie danych klienta, łatwy dostęp do historii szkodowej w bazie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego czy automatyczne rozliczanie prowizji po zamknięciu transakcji – to tylko kilka z udogodnień wpływających na komfort i poprawiających wydajność pracy. Konsekwencją czego jest także zadowolenie klientów ze standardów obsługi.

shutterstock_69166075

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

PZU dla bezpieczeństwa dzieci

PZU dla bezpieczeństwa dzieci

UFG sprawdziło, kto nie ubezpiecza pojazdu

UFG sprawdziło, kto nie ubezpiecza pojazdu

Ceny OC zaczęły rosnąć…

Ceny OC zaczęły rosnąć…