PZU przyciąga najlepszych studentów
Wczoraj ruszyła kolejna odsłona kampanii employer brandingowej „PZU Przyciągamy najlepszych”. W tym roku zorganizowanej przez lidera polskiego rynku ubezpieczeń akcji przyświeca hasło „uThoruj sobie drogę na staż”. PZU poprzez tego typu działania nie tylko zachęca najzdolniejszych młodych ludzi do ogólnopolskiego programu staży i praktyk, ale także umacnia wizerunek atrakcyjnego pracodawcy.
Maciej Hassa, kierownik zespołu marki pracodawcy w PZU mówi, że w tegorocznej edycji przygotowano dla studentów ponad 70 atrakcyjnych ofert stażowych. Jak pokazują dane zebrane przez ubezpieczyciela, po odbyciu praktyk nawet 60% stażystów wiąże się z firmą na dłużej.
Tworzenie angażujących miejsc pracy przez lidera branży asekuracyjnej docenił Top Employers Institute, który drugi raz z rzędu nagrodził PZU prestiżowym certyfikatem Top Employers. O atrakcyjnym wizerunku PZU jako pracodawcy świadczy również piąta pozycja w XXIII edycji badania Pracodawca Roku przeprowadzonego przez AIESEC, największa studencką organizacje w Polsce.
Co ciekawe w pierwszej pięćdziesiątce zestawienia nie znajdziemy żadnego innego towarzystwa, choć branża ubezpieczeniowa znalazła się na dziesiątej pozycji wśród preferowanych przez studentów przyszłych miejsc pracy.
DW