Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 22.06.2018, w kategorii:

W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Drugie miejsce zajęła Aviva, a trzecie – Link4.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Dziękujemy za wspaniały Świąteczny Dzień!

Dziękujemy za wspaniały Świąteczny Dzień!

Jak ubezpieczyć się od burzy?

Jak ubezpieczyć się od burzy?

Ustawa „dystrybucyjna” zmieni cały sektor

Ustawa „dystrybucyjna” zmieni cały sektor