Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 22.06.2018, w kategorii:

W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Drugie miejsce zajęła Aviva, a trzecie – Link4.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Link4 – prostym językiem o ubezpieczeniach

Link4 – prostym językiem o ubezpieczeniach

Ostrożnie z ogniem

Ostrożnie z ogniem

Co przyniesie 2017 rok w ubezpieczeniach?

Co przyniesie 2017 rok w ubezpieczeniach?