Aktualności22 czerwca 2018

Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Drugie miejsce zajęła Aviva, a trzecie – Link4.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 22 listopada 2017

Nowe pomysły UE na ubezpieczenie OC

Czytaj dalej
Aktualności 25 listopada 2015

Jak obejść droższe ubezpieczenie?

Czytaj dalej
Start Uniwersytetu - I edycja
Aktualności 5 października 2023

Start Uniwersytetu SuperAgenta

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę