Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 22.06.2018, w kategorii:

W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Drugie miejsce zajęła Aviva, a trzecie – Link4.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Media o nas – Wrzesień 2016

Media o nas – Wrzesień 2016

Wichury niestraszne ubezpieczycielom

Wichury niestraszne ubezpieczycielom

„Gdzieniegdzie widać podwyżki” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„Gdzieniegdzie widać podwyżki” – Gazeta Ubezpieczeniowa