Aktualności30 stycznia 2015

Strategia PZU 3.0

2015-01-30

Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo obszarach: ubezpieczeniach, inwestycjach i prywatnej opiece medycznej. Strategia PZU 3.0 wyznacza cele na lata 2015-2020. Dzięki założeniom poprzedniego programu firmie udało się zwiększyć swoje znaczenie na arenie międzynarodowej i tym samym stworzyć solidne fundamenty do dalszego rozwoju, doskonale przygotowując się do wkroczenia w nowy wymiar biznesu.

 

Przez kolejne pięć lat w branży ubezpieczeniowej PZU zamierza pozostać niekwestionowanym liderem wyznaczającym standardy dla rynku. Będzie to możliwe m.in. dzięki najlepszemu w kraju systemowi likwidacji szkód, jasnym i klarownym produktom oraz innowacyjnym rozwiązaniom z wykorzystaniem nowych technologii. Kluczowym celem działań jest stworzenie ekosystemu budującego lojalność oraz zwiększającego zaangażowanie klientów.

 

Grupa zakłada, że motorem napędowym będą dwie najpopularniejsze marki – PZU i LINK4. Wspierając ich dalszy rozwój stworzono strategię komplementarnych brandów odpowiadających na potrzeby klientów o różnych profilach. Przy czym utrzymana zostanie niezależność i elastyczność organizacyjna LINK4. Strategia Grupy PZU zakłada także kontynuowanie rozwoju na rynkach międzynarodowych oraz pełne wdrożenie cyfrowego modelu operacyjnego.

DW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 30 października 2019

Promocja kwartału

Czytaj dalej
Aktualności 25 października 2021

Warta zmieniła siedzibę

Czytaj dalej
Aktualności 24 kwietnia 2015

Towarzystwo Ubezpieczeń Proama

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę