Strategia PZU 3.0

2015-01-30 Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo

Dominika Woźniak Dominika Woźniak
Opublikowano: 30.01.2015, w kategorii:

2015-01-30

Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo obszarach: ubezpieczeniach, inwestycjach i prywatnej opiece medycznej. Strategia PZU 3.0 wyznacza cele na lata 2015-2020. Dzięki założeniom poprzedniego programu firmie udało się zwiększyć swoje znaczenie na arenie międzynarodowej i tym samym stworzyć solidne fundamenty do dalszego rozwoju, doskonale przygotowując się do wkroczenia w nowy wymiar biznesu.

 

Przez kolejne pięć lat w branży ubezpieczeniowej PZU zamierza pozostać niekwestionowanym liderem wyznaczającym standardy dla rynku. Będzie to możliwe m.in. dzięki najlepszemu w kraju systemowi likwidacji szkód, jasnym i klarownym produktom oraz innowacyjnym rozwiązaniom z wykorzystaniem nowych technologii. Kluczowym celem działań jest stworzenie ekosystemu budującego lojalność oraz zwiększającego zaangażowanie klientów.

 

Grupa zakłada, że motorem napędowym będą dwie najpopularniejsze marki – PZU i LINK4. Wspierając ich dalszy rozwój stworzono strategię komplementarnych brandów odpowiadających na potrzeby klientów o różnych profilach. Przy czym utrzymana zostanie niezależność i elastyczność organizacyjna LINK4. Strategia Grupy PZU zakłada także kontynuowanie rozwoju na rynkach międzynarodowych oraz pełne wdrożenie cyfrowego modelu operacyjnego.

DW

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Przynależność do PIU jednak obowiązkowa

Przynależność do PIU jednak obowiązkowa

Superpolisa wspiera sport

Superpolisa wspiera sport

„Gdy jedziesz autem na wakacje za granicę” – Echo Dnia – Słupsk

„Gdy jedziesz autem na wakacje za granicę” – Echo Dnia – Słupsk