Strategia PZU 3.0

2015-01-30 Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo

Dominika Woźniak Dominika Woźniak
Opublikowano: 30.01.2015, w kategorii:

2015-01-30

Z nowej strategii ogłoszonej przez największego polskiego ubezpieczyciela wynika, że Grupa PZU osiągnie pozycję lidera we wszystkich kluczowych biznesowo obszarach: ubezpieczeniach, inwestycjach i prywatnej opiece medycznej. Strategia PZU 3.0 wyznacza cele na lata 2015-2020. Dzięki założeniom poprzedniego programu firmie udało się zwiększyć swoje znaczenie na arenie międzynarodowej i tym samym stworzyć solidne fundamenty do dalszego rozwoju, doskonale przygotowując się do wkroczenia w nowy wymiar biznesu.

 

Przez kolejne pięć lat w branży ubezpieczeniowej PZU zamierza pozostać niekwestionowanym liderem wyznaczającym standardy dla rynku. Będzie to możliwe m.in. dzięki najlepszemu w kraju systemowi likwidacji szkód, jasnym i klarownym produktom oraz innowacyjnym rozwiązaniom z wykorzystaniem nowych technologii. Kluczowym celem działań jest stworzenie ekosystemu budującego lojalność oraz zwiększającego zaangażowanie klientów.

 

Grupa zakłada, że motorem napędowym będą dwie najpopularniejsze marki – PZU i LINK4. Wspierając ich dalszy rozwój stworzono strategię komplementarnych brandów odpowiadających na potrzeby klientów o różnych profilach. Przy czym utrzymana zostanie niezależność i elastyczność organizacyjna LINK4. Strategia Grupy PZU zakłada także kontynuowanie rozwoju na rynkach międzynarodowych oraz pełne wdrożenie cyfrowego modelu operacyjnego.

DW

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Samochód zastępczy z OC sprawcy

Samochód zastępczy z OC sprawcy

Obrazowo o ubezpieczeniach

Obrazowo o ubezpieczeniach

Brexit bez wpływu na polisy OC

Brexit bez wpływu na polisy OC