Nowa kampania społeczna PZU: Prowadzisz? Odłóż telefon

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 03.10.2019, w kategorii:

Z szacunków Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego wynika, że nawet co czwarty wypadek na drodze spowodowany jest korzystaniem podczas jazdy z telefonu komórkowego. Nowa kampania PZU „Prowadzisz? Odłóż telefon” ma na celu uświadamianie zagrożenia, jakie niesie za sobą nieodpowiedzialne korzystanie z telefonów.

Przeprowadzone na zlecenie PZU naukowe ekspertyzy i testy dowiodły, że jedna sekunda nieuwagi, w której kierowca wybiera numer telefonu lub pisze wiadomość, to przy prędkości 50km/h aż 13 przejechanych metrów. Prawie 60% polskich kierowców przyznaje, że rozmawiając przez telefon w czasie jazdy trzyma go przy uchu, co trzeci uważa natomiast, że ma podzielną uwagę i telefon przy uchu nie wpływa na bezpieczeństwo jazdy.

Kampania jest skierowana nie tylko do kierowców czy rowerzystów, ale również do pieszych, którzy przechodząc przez ulicę i używając jednocześnie telefonu, narażają się na niebezpieczeństwo. Celem jest uświadamianie zagrożeń, a w konsekwencji zmniejszenie liczby wypadków. Akcja jest elementem projektu #10latdłużej, nowej strategii ubezpieczyciela na rzecz zdrowia, bezpieczeństwa i lepszego komfortu życia Polaków.

Spoty kampanii:            
YouTube
YouTube

 

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Rok pod znakiem bardzo dużych podwyżek – Rzeczpospolita

Rok pod znakiem bardzo dużych podwyżek – Rzeczpospolita

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu

Trzy ważne dla ubezpieczeń ustawy przyjęte przez senat

Trzy ważne dla ubezpieczeń ustawy przyjęte przez senat