Aktualności14 stycznia 2015

Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Czerwony kubek w kształcie serca wypełniony parującą kawą stoi na zaśnieżonej powierzchni, otoczony miękkimi płatkami śniegu, tworząc przytulną i romantyczną zimową scenerię.
Aktualności 28 lutego 2020

Luty 2020

Czytaj dalej
Osoba w garniturze dotyka cyfrowego ekranu wyświetlającego dużą ikonę kłódki w centrum, otoczoną różnymi ikonami związanymi z technologią i Internetem, symbolizującymi cyberbezpieczeństwo.
Aktualności 1 marca 2019

Aviva coraz bardziej cyfrowa

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę