Aktualności14 stycznia 2015

Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 30 stycznia 2020

Najciekawsze akcje ubezpieczycieli

Czytaj dalej
Aktualności 28 lutego 2020

Liczy się nie tylko cena

Czytaj dalej
Aktualności 31 października 2016

październik 2016

Czytaj dalej
Aktualności 2 kwietnia 2015

Mateusz Borek reklamuje Superpolisę

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę