Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14 „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 14.01.2015, w kategorii:

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Korzystanie z telefonów komórkowych podczas jazdy samochodem

Korzystanie z telefonów komórkowych podczas jazdy samochodem

Nowa kampania PZU – „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być twoi najbliżsi”

Nowa kampania PZU – „Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być twoi najbliżsi”

OC idzie w górę i nie stanie – Dziennik Zachodni

OC idzie w górę i nie stanie – Dziennik Zachodni