Aktualności14 stycznia 2015

Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy