Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14 „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 14.01.2015, w kategorii:

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Ceny polis OC wyhamowały, Ubezpieczyciele wyszli na plus

Ceny polis OC wyhamowały, Ubezpieczyciele wyszli na plus

Rząd przyjął założenia noweli ubezpieczeniowej

Rząd przyjął założenia noweli ubezpieczeniowej

Program Zdrowie – abonament medyczny od PZU

Program Zdrowie – abonament medyczny od PZU