Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14 „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 14.01.2015, w kategorii:

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

„Jak dobrze kupić polisę OC oraz AC” – Nowiny 24

„Jak dobrze kupić polisę OC oraz AC” – Nowiny 24

„Jak dobrze kupić polisę OC i AC” – Głos Pomorza

„Jak dobrze kupić polisę OC i AC” – Głos Pomorza

Likwidacja szkód na wyższym poziomie

Likwidacja szkód na wyższym poziomie