Najlepsze reklamy ubezpieczycieli

2015-01-14 „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 14.01.2015, w kategorii:

2015-01-14

„Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” to angażująca kampania PZU dotycząca przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze. Cykl reklam zdobył uznanie klientów, a także prestiżowe nagrody branży marketingowej. Na jej koncie znalazł się platynowy Magellan w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Przedsięwzięcie PZU znalazło się również na drugim miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym najlepsze reklamy minionego roku.

Nagrody te świadczą o najwyższych standardach w komunikacji prowadzonej przez ubezpieczyciela. Przejrzysta polityka informacyjna ubezpieczycieli wobec klientów jest praktyką coraz bardziej powszechną. Świadczą o tym również nagrody przyznane firmie Proama za zrealizowaną przez ubezpieczyciela kampanię „Wrzucam na luz”, która również została nagrodzona statuetką Magellan Awards 2014 w kategorii „Corporate Communication”. Wyróżniono ją także tytułem „Most Improved” w zestawieniu „Best 25”.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Superpolisa.pl pomaga agentom dosprzedawać ubezpieczenia…

Superpolisa.pl pomaga agentom dosprzedawać ubezpieczenia…

Bieszczadzka Straż Graniczna na tropie nieubezpieczonych kierowców

Bieszczadzka Straż Graniczna na tropie nieubezpieczonych kierowców

Za stłuczkę zapłacisz o 100 proc. wyższe OC

Za stłuczkę zapłacisz o 100 proc. wyższe OC