Aktualności6 lutego 2018

PZU: Kampania promująca nowy wizerunek zakładu

„PZU – Życie w Twoich rękach” – to nazwa nowej kampanii największego polskiego ubezpieczyciela, której celem jest budowa wizerunku „nowego PZU”. Ubezpieczyciel pokazuje w niej linię życia i uczucia, które towarzyszą ponad 18 milionom jego klientów ubezpieczeniowych od narodzin aż po emeryturę. Kampania ruszyła 10 stycznia.  

Jak mówi Magdalena Kicińska, dyrektor Biura Marketingu PZU, to szczególna kampania, bo otwiera nowy etap w komunikacji marki PZU. Ubezpieczyciel przechodzi od wizerunku marki oferującej głównie ubezpieczenia komunikacyjne do wizerunku partnera, na którym można polegać w ochronie majątku, życia, zdrowia i bezpiecznej przyszłości finansowej.

W kampanii PZU podkreśla też solidarność i lokalne zaangażowanie społeczne. Pod hasłem „To jest życie” znajdziemy emocje towarzyszące chwilom, o których na co dzień zapominamy, bo są dla nas naturalne, ale które z perspektywy czasu będą miały dla każdego z nas szczególne znaczenie. Reklama wzbudza wzruszenie niezależnie od wieku odbiorcy. W obrazie PZU zastosowało symbolikę drzewa życia i specjalny panoramiczny format ujęć podkreślający linię życia.

Kampania potrwa do 28 lutego br. Wykorzystywane media to telewizja (dwa rodzaje spotów różnej długości), prasa, internet (formaty displayowe, video, mailingi) oraz kino. Spot reklamowy jest dostępny pod adresem: https://youtu.be/…

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 28 lutego 2020

Jak wybrać polisę autocasco

Czytaj dalej
Aktualności 29 maja 2018

Mówi się w branży

Czytaj dalej
Aktualności 29 lipca 2016

lipiec 2016

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę