Allianz zwiększa sprzedaż w ubezpieczeniach komunikacyjnych

Towarzystwo stawia na pozyskiwanie kierowców zainteresowanych zarówno OC, jak i AC.

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 23.06.2015, w kategorii:

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz w pierwszym kwartale bieżącego roku odnotowało 20-procentowy wzrost sprzedaży polis komunikacyjnych. Dzięki czemu ubezpieczyciel awansował na pozycję czwartego sprzedawcy polis OC. To zasługa zmian, jakie wprowadzono w firmie w ostatnich miesiącach – informuje „Puls Biznesu”.

Allianz, Link4 i Proama to towarzystwa, które według danych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego uzyskały dwucyfrowy wzrost w segmencie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych. W przypadku niemieckiego ubezpieczyciela przyczyną zmiany był stworzenie nowego systemu IT, który umożliwił wprowadzenie nowoczesnych taryf dla klientów. 

fot. TU zachęca Klientów dodatkową zniżką.

Towarzystwo stawia na pozyskiwanie kierowców zainteresowanych zarówno OC, jak i AC, a także zwracających uwagę na wysoką jakość obsługi.  Zachęcić ich ma 70% zniżka dla bezszkodowych kierowców.

Małgorzata Nawłoka, wiceprezes Allianz Polska, zdradza, że celem tych działań jest zrównanie udziału w rynku komunikacyjnym z udziałem w rynku majątkowym. W tym roku ubezpieczyciel liczy na dwucyfrowy wzrostu w polisach komunikacyjnych. Aby zrealizować te plany firma musi dwukrotnie zwiększyć swój przypis z OC.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Coraz droższe polisy dla kierowców – Gazeta Wyborcza

Coraz droższe polisy dla kierowców – Gazeta Wyborcza

OC nie chce przestać drożeć – Dziennik Łódzki

OC nie chce przestać drożeć – Dziennik Łódzki

„Ubezpieczenia majątkowe ciągną branżę w dół” cz. I – Franczyza i Biznes

„Ubezpieczenia majątkowe ciągną branżę w dół” cz. I – Franczyza i Biznes