Celebryci zachęcają do zakupu ubezpieczenia

Ubezpieczyciele w swoich kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystują wizerunek znanych osób. Rozpoznawalni ludzie swoimi opiniami oddziałują na naszą świadomość i

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 09.04.2015, w kategorii:

Ubezpieczyciele w swoich kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystują wizerunek znanych osób. Rozpoznawalni ludzie swoimi opiniami oddziałują na naszą świadomość i wyobrażenia na temat firmy, którą reprezentują. Właśnie dlatego najwięksi ubezpieczyciele postanowili zaufać markom gwiazd. W kampanii promującej zakup pakietu ubezpieczeń OC i AC w Liberty Ubezpieczenia już po raz kolejny udział bierze Bogusław Wołoszański. Znany popularyzator historii w najnowszym spocie znajduje się na pokładzie legendarnego bombowca B-17.

kozuchowska2 (1)

fot. Małgorzata Kożuchowska w reklamie Avivy

Do udziału w najnowszej reklamie Avivy zaproszono Małgorzatę Kożuchowską. Znana aktorka w imieniu ubezpieczyciela przekonuje, że firma ceni bezpieczeństwo, dobro rodziny, stabilność i najwyższą jakość.

Z kolei Uniqa zaufała Jerzemu Janowiczowi. Firma jest sponsorem i jednocześnie ubezpieczycielem znanego sportowca. Natomiast PZU postawiło na długofalową współpracę z znanym aktorem Marcinem Dorocińskim, którego niejednokrotnie występował już w spotach reklamowych lidera rynku ubezpieczeń.

Również Superpolisa w najnowszej kampanii reklamowej postawiła na znaną postać. W billboardach sponsorskich animowanej postaci psa Spoxa głosu użyczył Mateusz Borek, rozpoznawalny komentator sportowy.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Koniec tanich polis OC – Gazeta Wyborcza

Koniec tanich polis OC – Gazeta Wyborcza

Wykrywalność oszustw ubezpieczeniowych rośnie

Wykrywalność oszustw ubezpieczeniowych rośnie

Nowe rekomendacje KNF-u. Czego dotyczą?

Nowe rekomendacje KNF-u. Czego dotyczą?