Celebryci zachęcają do zakupu ubezpieczenia

Ubezpieczyciele w swoich kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystują wizerunek znanych osób. Rozpoznawalni ludzie swoimi opiniami oddziałują na naszą świadomość i

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 09.04.2015, w kategorii:

Ubezpieczyciele w swoich kampaniach reklamowych coraz częściej wykorzystują wizerunek znanych osób. Rozpoznawalni ludzie swoimi opiniami oddziałują na naszą świadomość i wyobrażenia na temat firmy, którą reprezentują. Właśnie dlatego najwięksi ubezpieczyciele postanowili zaufać markom gwiazd. W kampanii promującej zakup pakietu ubezpieczeń OC i AC w Liberty Ubezpieczenia już po raz kolejny udział bierze Bogusław Wołoszański. Znany popularyzator historii w najnowszym spocie znajduje się na pokładzie legendarnego bombowca B-17.

kozuchowska2 (1)

fot. Małgorzata Kożuchowska w reklamie Avivy

Do udziału w najnowszej reklamie Avivy zaproszono Małgorzatę Kożuchowską. Znana aktorka w imieniu ubezpieczyciela przekonuje, że firma ceni bezpieczeństwo, dobro rodziny, stabilność i najwyższą jakość.

Z kolei Uniqa zaufała Jerzemu Janowiczowi. Firma jest sponsorem i jednocześnie ubezpieczycielem znanego sportowca. Natomiast PZU postawiło na długofalową współpracę z znanym aktorem Marcinem Dorocińskim, którego niejednokrotnie występował już w spotach reklamowych lidera rynku ubezpieczeń.

Również Superpolisa w najnowszej kampanii reklamowej postawiła na znaną postać. W billboardach sponsorskich animowanej postaci psa Spoxa głosu użyczył Mateusz Borek, rozpoznawalny komentator sportowy.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

InterRisk stawia na ewolucję

InterRisk stawia na ewolucję

Prywatne polisy rozwiązaniem problemów służby zdrowia

Prywatne polisy rozwiązaniem problemów służby zdrowia

10 porad. Jak sprzedawać polisy na życie…

10 porad. Jak sprzedawać polisy na życie…