ERGO Hestia: Piąty laur Gwiazda Jakości Obsługi
Sopocka ERGO Hestia została po raz piąty z rzędu uhonorowana tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2018.
Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest na podstawie opinii konsumentów, którzy przez cały rok na portalu jakoscobslugi.pl oraz aplikacji mobilnej Premia360 oddają swoje głosy na firmy oferujące ich zdaniem najwyższy standard obsługi i zasługujące na zaufanie.
Wybrane firmy zyskały ponadprzeciętny wskaźnik NPS (net Promoter Score), co oznacza, że są najchętniej polecane innym klientom. Z badań przeprowadzonych przez organizatora konkursu wynika, że mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.
Zdaniem Agnieszki Zych, dyrektora Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii, to wyróżnienie jest potwierdzeniem otwartości sopockiego ubezpieczyciela na dialog. Dzięki monitorowaniu jakości obsługi w ciągu ostatnich 9 lat ERGO Hestia wprowadziła ponad 800 usprawnień. Po sukcesie, jakim było powołanie Rzecznika Klienta, w ubiegłym roku firma – jako pierwsza na polskim rynku ubezpieczeniowym – powołała Rzecznika Agenta.
Gwiazda Jakości Obsługi to program badający jakość obsługi klientów już od 11 lat. Jego misją jest poprawa jakości obsługi w Polsce. Według danych organizatorów znak Gwiazda Jakości Obsługi jest rozpoznawany już przez 10 milionów Polaków.
MZ