Ergo Hestia uczy dzieci o ubezpieczeniach

Ubezpieczyciel w całości pokrywa koszty organizacji spotkań.

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 25.04.2016, w kategorii:

Sopockie towarzystwo ubezpieczeniowe w połowie miesiąca uruchomiło projekt edukacyjny „Mała Akademia Ubezpieczeń”. Są to warsztaty dla gimnazjalistów, podczas których uczniowie dowiadują się, jak działa rynek ubezpieczeń, poznają podstawowe pojęcia związane z ochroną, a także możliwości i prawa klientów. Celem akcji jest podniesienie świadomości ubezpieczeniowej i kształtowanie zainteresowań młodzieży.

W ramach „Małej Akademii Ubezpieczeń” odbędzie się cykli pilotażowych spotkań w Zespole Szkół nr 3 w Sopocie. Uczniowie tej placówki, jako pierwsi będą mieli okazję spotkać się z przedstawicielami Ergo Hestii i nauczyć się od doświadczonych praktyków podstawowych informacji dotyczących świata ubezpieczeń.  Gimnazjaliści będą mieli także okazję wziąć udział w specjalnych warsztatach oraz prezentacjach, z których dowiedzą się jak tworzy się produkty ubezpieczeniowe, ale także poznają obowiązki ubezpieczyciela oraz nauczą się niektórych aspektów pomocy poszkodowanym.

W wypowiedzi zamieszczonej w materiałach prasowych ubezpieczyciela, Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji Ergo Hestii, mówi: – Próba podniesienia świadomości ubezpieczeniowej młodych ludzi jest sporym wyzwaniem, ponieważ oprócz solidnego przygotowania merytorycznego wymaga od nas również stworzenia przystępnej i atrakcyjnej dla nastolatków formy narracji – I dodaje. – Do naszych zajęć wykorzystamy między innymi najnowocześniejsze osiągnięcia technologiczne, takie jak na przykład egzoszkielet, który na co dzień służy do rehabilitacji i pomocy najciężej poszkodowanym.

Ergo Hestia w całości pokrywa koszty organizacji spotkań. Co więcej, będą one kontynuowane w kolejnych placówkach edukacyjno-oświatowych.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Ubezpieczenie domu

Ubezpieczenie domu

„Porównują i sprzedają” – Własny Biznes Franchising

„Porównują i sprzedają” – Własny Biznes Franchising

Media o nas – Wrzesień 2016

Media o nas – Wrzesień 2016