Aktualności7 września 2018

Generali: kolejne narzędzia do zdalnej likwidacji szkód

Generali Online i AudaFoto to najnowsze zdalne narzędzia do likwidacji szkód w Generali. Pierwsza z ww. aplikacji mobilnych już funkcjonuje, druga obecnie jest w fazie testów.   

Generali Online pozwala na zdalne dokonanie oględzin szkody i stworzenie dokumentacji szkodowej. Kiedy szkoda wymaga oceny przez rzeczoznawcę, klient otrzymuje link do aplikacji Generali Online, instaluje ją na swoim telefonie i uruchamia. Podczas rozmowy telefonicznej rzeczoznawca łączy się z kamerą telefonu ubezpieczonego i zdalnie ogląda uszkodzone przedmioty czy pojazd, fotografuje szkodę oraz związane z nią dokumenty aparatem ze smartfona klienta, tworząc w ten sposób przy pomocy aplikacji pełną dokumentację szkody.

Od momentu wdrożenia za pośrednictwem Generali Online zostało obsłużonych ponad 3 tysiące spraw.
W lipcu z aplikacji skorzystało ponad 30% klientów, którzy zgłosili szkody wymagające oceny rzeczoznawcy.

Testowana aplikacja AudaFoto pozwoli wykonać dokumentację szkody komunikacyjnej klientom bez konieczności umawiania się na rozmowę telefoniczną z rzeczoznawcą. Klient za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją AudaFoto będzie mógł wykonać zdjęcia uszkodzonego pojazdu w dowolnym czasie, a fotografie automatycznie znajdą się w tzw. teczce szkodowej.

Samodzielną likwidację szkód majątkowych (zalaniowych) i komunikacyjnych umożliwiają dwie inne aplikacje – HomeSmart i AudaSmart – wprowadzone przez Generali przed kilkoma miesiącami. Skracają one czas związany z likwidacją techniczną szkody oraz wypłatą odszkodowania – obecnie już 25% szkód zalaniowych jest likwidowanych przez aplikację HomeSmart.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy