Aktualności23 lutego 2015

Generali zmienia ubezpieczenia

2015-02-23

21 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca nową strategię Generali Polska. Przebiegająca pod hasłem „Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia” akcja promocyjna ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz prezentację nowej oferty produktów z kategorii ubezpieczenia komunikacyjne.

 

Myślą przewodnią kampanii jest pokazanie, że towarzystwa ubezpieczeniowe mogą być blisko prawdziwego życia ludzi i dzięki temu tworzyć polisy dopasowane do realiów zmieniającego się świata. Nowa strategia Generali Polska bazuje na międzynarodowym doświadczeniu firmy działającej w ponad 60 krajach, dzięki czemu ubezpieczyciel ma możliwość identyfikacji kluczowych trendów kształtujących współczesny świat.

 

Kampania reklamowa opiera się na dwóch 30-sekundowych spotach reklamowych. Pierwszy z nich to wizerunkowy przekaz komunikujący nowe pozycjonowanie marki Generali, drugi spot, prezentujący nową ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych, rozpoczyna cykl reklam produktowych. Promuje on dodatkowe zniżki dla doświadczonych kierowców. Docenienie długiego stażu za kółkiem jest jednym z elementów, dzięki którym Generali pragnie uplasować się pośród trzech najbardziej rozpoznawalnych ubezpieczycieli
w  Polsce.

 

Poza nową strategią marketingową do rozwoju marki Generali przyczynić się ma przeprowadzona restrukturyzacja, dzięki której wzmocnione zostały sieci sprzedaży i dział IT. Wszystko to, aby zwiększyć udział firmy w rynku majątkowym do ponad 8%.

DW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę