Kalejdoskop Multiagentów 2023
Najważniejsze w pracy Agenta to…
Kalejdoskop Multiagentów – w tegorocznym wydaniu kalejdoskopu możemy przeczytać o ofertach dla agenta, egzaminach, podatkach oraz kontrolach. Głównym pytaniem zadanym przez Miesięcznik Ubezpieczeniowy było “Najważniejsze w pracy Agenta to?”. Odpowiedzi na to pytanie ze strony Superpolisy udzieliły Izabela Sucharska oraz Katarzyna Włoch-Lasoń, które są właścicielkami placówek franczyzowych.
W marcowym numerze specjalnym wypowiedział się również Prezes Superpolisy Ubezpieczenia – Jakub Nowiński. Mówił o kompleksowym wsparciu jakie Agent otrzymuje dzięki współpracy z naszą multiagencją.
Superpolisa to grupa spółek, które tworzą silną sieć multiagencyjną. Zrzeszamy ok. 3500 agentów. Każdy z partnerów uwierzył, że z nami sprawniej poprowadzi biznes. Spełniamy obietnicę, zapewniając narzędzia do pracy, szkolenia i wsparcie. Konsekwentnie powiększając grono multiagencji, stale
wprowadzamy zmiany systemowe i organizacyjne. Rozpoczęliśmy dedykowane cykle szkoleniowe, rozwijające kompetencje naszych partnerów – z tego jesteśmy naprawdę dumni.
Rosnąca świadomość klientów sprawia, że oczekują oni coraz większego doradztwa. Oferujemy agentom projekty szkoleniowe o różnym profilu i zaawansowaniu, rozwijające kompetencje merytoryczno-ubezpieczeniowe i miękkie. Akademia SuperAgenta, Uniwersytet SuperAgenta, szkolenia produktowe, platforma e-learningowa umożliwiają ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Mocną stroną Superpolisy była i jest technologia. Wdrażanie rozwiązań IT dla agentów wspierających pracę pozostaje naszym nadrzędnym celem. Podstawą sprawnego funkcjonowania grupy są nowoczesne narzędzia i cyfryzacja procesów.
Stale rozbudowujemy system sprzedażowy o nowe funkcjonalności i moduły projektowane z agentami. W 2023 r. udostępniliśmy nową platformę – Strefa Agenta, która usprawnia współpracę i umożliwia komunikację, a stale budujemy kolejne moduły. W Strefie Agenta nasz Pośrednik będzie na bieżąco weryfikował rejestracje w KNF, loginy, dane kontaktowe do menedżerów sprzedaży z zakładów ubezpieczeń, a ponadto znajdzie tam bazę wiedzy. Dodatkowymi modułami będą CRM, strefa konkursów i szkoleń. Nad bieżącą współpracą z agentami czuwa powiększony zespół infolinii oraz Regionalnych Opiekunów. Ta bliska współpraca pomaga nam dostrzegać bieżące potrzeby i reagować, wprowadzając nowe usprawnienia.
Zapraszamy do kontaktu. Nasza oferta skierowana jest do wszystkich: od jednoosobowych agencji aż po duże sieci. Każdy znajdzie w grupie Superpolisa nie tylko niezbędne narzędzia, ale szacunek, partnerstwo przez duże P i rozwój.
Całość miesięcznika możecie znaleźć na TUTAJ. Zachęcamy do lektury!