Mateusz Borek reklamuje Superpolisę
Z początkiem kwietnia 2015r. wystartowała telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. Materiały promocyjne z udziałem popularnego dziennikarza sportowego Mateusza Borka emitowane będą w sportowych stacjach Grupy Polsat do końca czerwca.
Zaplanowana na kolejne trzy miesiące kampania reklamowa oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1.
Bohaterem krótkich spotów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox. Animowanej postaci głosu użyczył Mateusz Borek, jeden z najbardziej rozpoznawalny polskich komentatorów sportowych. Klip emitowany będzie zarówno przed, jak i po wydarzeniach sportowych transmitowanych na żywo przez Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.
Trwająca kampania to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń. W okresie wakacji Superpolisa w trzech spotach reklamowych zachęcała klientów do kupna polis komunikacyjnych oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Cały poprzedni sezon Superpolisa angażowała się także w sponsoring Formuły 1. Aktualnie trwająca sportowa promocja marki została rozszerzona o inne dyscypliny sportu, dzięki czemu informacje o marce mają dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
PF