Mateusz Borek w kampanii porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl

pr@superpolisa.pl pr@superpolisa.pl
Opublikowano: 01.04.2015, w kategorii:

Od początku kwietnia do końca czerwca potrwa telewizyjna kampania porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W sportowej ofercie programowej Grupy Polsat będzie można zobaczyć billboardy sponsorskie firmy z udziałem Mateusza Borka.

Zaplanowana na trzy miesiące kampania w sportowych stacjach Polsatu to kolejna telewizyjna promocja porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl. W zeszłym roku od czerwca do października multiagencja w trzech 15-sekundowych zachęcała klientów do kupna polis OC/AC oraz agentów ubezpieczeniowych do współpracy w ramach sieci sprzedaży. Tym razem kampania oparta jest o sponsoring transmitowanych na żywo wydarzeń sportowych w takich dyscyplinach jak piłka nożna, tenis, boks czy Formuła 1. Działania mają na celu budowę rozpoznawalności marki wśród klientów docelowych.

Oprócz reklam skierowanych do agentów i klientów przez cały poprzedni sezon byliśmy także zaangażowani w sponsoring Formuły 1. Postanowiliśmy kontynuować tę sportową linię promocji i rozszerzyć działania również na inne dyscypliny, niezwiązane bezpośrednio z motoryzacją, czyli dziedziną ważną z punktu widzenia oferowanych przez nas ubezpieczeń komunikacyjnych. Dzięki temu z jednej strony zachowujemy spójność kierowanego do odbiorców przekazu, a z drugiej docieramy z informacją o naszej firmie do znacznie szerszego grona odbiorców – tłumaczy Jakub Nowiński z porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl.

Bohaterem 8-sekundowych billboardów sponsorskich jest brand hero Superpolisy, pies Spox, a głosu animowanej postaci użyczył jeden z najbardziej rozpoznawanych polskich komentatorów sportowych – Mateusz Borek. Klip w dwóch wersjach widzowie Grupy Polsat zobaczą w Polsat Sport, Polsat Sport Extra oraz Polsat Sport News.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Chimney. Planowanie, zakup mediów Superpolisa.pl przeprowadziła we własnym zakresie.

Materiał reklamowy w obu wersjach dostępny jest na kanale YouTube „Superpolisa.pl”:

(przed transmisją)

(po transmisji)

Inne spoty firmy:

https://www.youtube.com/user/superpolisapl

W przypadku wykorzystania materiału we fragmencie lub całości prosimy o powołanie się na źródło www.superpolisa.pl, a w razie pytań lub wątpliwości kontakt do pr@superpolisa.pl.

 

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

UFG: Podsumowanie rynku ubezpieczeń w I kwartale 2016 r.

UFG: Podsumowanie rynku ubezpieczeń w I kwartale 2016 r.

BLS rusza 1 kwietnia

BLS rusza 1 kwietnia

Ping An – najcenniejszą marką ubezpieczeniową na świece

Ping An – najcenniejszą marką ubezpieczeniową na świece