MEDIA O NAS – kwiecień 2019
W tym miesiącu tematy produktowe wymieszały się w mediach z biznesowymi. Mówiliśmy zarówno o ubezpieczeniach komunikacyjnych, jak naszych biznesowych planach i postrzeganiu rynku multiagencyjnego.
O rozpoczęciu współpracy z Tesco szerzej piszemy w osobnym tekście kwietniowego newslettera, więc tu jedynie ograniczymy się do krótkiego podsumowania zainteresowania mediów tym tematem. A było ono niemałe… Artykuły o współpracy z Tesco pojawiały się m.in. w Pulsie Biznesu (w wydaniu prasowym i w internecie), serwisie internetowym Rzeczpospolitej oraz szeregu mediów branżowych – finansowych, ubezpieczeniowych i handlowych, bo i wśród dziennikarzy związanych na co dzień z działalnością naszego partnera news wzbudził zainteresowanie.
Oprócz tego mieliśmy parę okazji do przestawienia branży ubezpieczeniowej naszej wizji rozwoju w oparciu o sprzedaż polis. Na łamach Gazety Ubezpieczeniowej komentowaliśmy działanie systemu sprzedażowego Superpolisy, a więc rozwiązania z zakresu insurtech, które stanowi efekt naszych wieloletnich prac w obszarze IT. A Miesięcznik Ubezpieczeniowy zebrał od Jakuba Nowińskiego i Anny Bernackiej-Matras opinie na temat dzisiejszych wyzwań związanych z działalnością multiagencyjną.
Na gruncie produktowym kilka mediów lokalnych w ślad za naszymi informacjami prasowymi omawiały następujące tematy: badania techniczne a odszkodowania z ubezpieczeń komunikacyjnych oraz różnice w cenach OC dla jednego kierowcy.
JN