Strefa Agenta27 lutego 2019

MÓWI SIĘ W BRANŻY

Miniony miesiąc obfitował w wiele ciekawych wydarzeń. Sytuacje na rynku ubezpieczeń skomentowali prezes zarządu Aegon Polska Marc van der Ploeg, CEO UNIQUA Andreas Brandstetter, Marek Baran – dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU oraz prezes Global Assistance Poland Michał Makarczyk.

1. Marc  van der Ploeg, prezes zarządu Aegon Polska skomentował dołączenie do zespołu Aegon Michała Jakubowskiego, który objął stanowisko dyrektora ds. Biznesu Korporacyjnego. 

– W segmencie ubezpieczeń grupowych dostrzegliśmy szansę na wykorzystanie potencjału i zwiększanie naszego udziału w rynku ubezpieczeń na życie – stąd decyzja o rozpoczęciu prac nad budową nowej linii biznesowej skierowanych do klientów korporacyjnych. Mamy nadzieję, że duże doświadczenie Michała i doskonała znajomość rynku ubezpieczeń grupowych pomoże nam przygotować atrakcyjną, wyróżniającą się na rynku ofertę i zbudować zespół o wysokich kompetencjach w sprzedaży korporacyjnej.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

2. Andreas Brandstetter, CEO UNIQA podsumował rok UNIQUA Group. Jak pokazuje wstępne podsumowanie roku, skutki ograniczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie ze składką jednorazową zostały zneutralizowane pozytywnymi rezultatami w pozostałych segmentach.

– Pod wieloma względami 2018 był dla nas solidnym rokiem. Rozszerzyliśmy działalność i pozyskaliśmy nowych klientów w 18 krajach, w których prowadzimy biznes. Dzięki stosunkowo niskim kosztom szkód pogodowych udało się nam poprawić nasz wskaźnik mieszany do 96,8%, a także zwiększyć skonsolidowany zysk netto o ponad 70 milionów euro, do 243 mln euro.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa 

3. Marek Baran, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej w PZU skomentował wzbogaconą ofertę komunikacyjną PZU SA o opcję Auto Non Stop.

– O tym, jak potrzebne jest auto zastępcze, dowiadujemy się z reguły od razu, jak tylko uszkodzimy nasz samochód. Wtedy musimy zmieniać wszystkie nasze plany. Ubezpieczenie PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop daje poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Dzięki tej opcji jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność w przypadku uszkodzenia auta. Posiadając ubezpieczenie PZU Auto AC z opcją Auto Non Stop, jedyne, o czym musimy pamiętać, to by zostawić auto zastępcze w warsztacie i odebrać nasz naprawiony samochód.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

4. Prezes Global Assistance Polska Michał Makarczyk zaprezentował ofertę nowej spółki na polskim rynku. Global Assistance Polska oferuje usługi z zakresu moto assistance, home assistance, medical assistance. Wkrótce również do tego zakresu mają dołączyć usługi travel assistance.

 – Dysponujemy siecią 358 firm pomocy drogowej z łączną liczbą 1700 pojazdów, w tym 110 umożliwiających naprawę w miejscu zdarzenia. W pierwszej kolejności będziemy oferować obsługę pomocową spółkom z grupy VIG, ale nie zamykamy się również na zewnętrzne firmy ubezpieczeniowe. – Chcemy, żeby naszą przewagą konkurencyjną była najwyższa jakość usług pomocowych, innowacyjność technologiczna oraz ponadprzeciętna efektywność. VIG jest ważnym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej i bez wątpienia istnieje przestrzeń do rozwoju dedykowanej firmy pomocowej, takiej jak Global Assistance.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Strefa Agenta 24 lutego 2017

Mówi się w branży …

Czytaj dalej
Strefa Agenta 28 listopada 2019

Media o nas – listopad 2019

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy