Aktualności29 lipca 2019

Mówi się w branży

Miniony miesiąc obfitował w wiele ciekawych zdarzeń w branży. Bieżącą sytuację na rynku ubezpieczeń skomentowali: prezes spółek UNIQA w Polsce Jarosław Matusiewicz, wiceprezes zarządu ds. klienta, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4 Patrycja Kotecka, Joanna Heller, Product Manager Societe Generale Insurance, Kamil Kutycki, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Affinity & Travel w Europ Assistance oraz Hugo Wegbrans z Aon.

1.    Prezes spółek UNIQA w Polsce Jarosław Matusiewicz i wiceprezes zarządu ds. klienta Adam Łoziak skomentowali zmiany w strukturze organizacyjnej UNIQA, które zaczęły obowiązywać od lipca 2019 roku.

Jarosław Matusiewicz, prezes spółek UNIQA w Polsce: Chcemy mieć w zarządzie odpowiedzialność od początku do końca, tzw. end-to-end. Z tego powodu mamy członków zarządu odpowiedzialnych za pełen proces pozyskania klienta oraz kompleksowo za obsługę posprzedażową klientów.

Adam Łoziak, wiceprezes zarządu ds. klienta: Nowa struktura organizacyjna musi uwzględniać naszą specjalizację. Jesteśmy liderem w ubezpieczaniu spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych. Znamy tego klienta doskonale. Wiemy, czego potrzebuje, jak się rozwija. Umiemy z nim pracować. Do podobnego modelu współpracy chcemy dojść także w obszarach klienta indywidualnego i korporacyjnego.
 
Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

2.    Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4 skomentowała rozpoczęcie nowej kampanii reklamowej LINK4, która jest ukierunkowana na zakup ubezpieczenia Smart Casco na wypadek skutków żywiołów, kradzieży i szkody całkowitej.

– Proponujemy naszym klientom rozwiązanie odpowiadające na bardzo konkretne ryzyka. W dobrej cenie ubezpieczymy ich pojazdy od największych bolączek, których nie pokryje obowiązkowe ubezpieczenie OC, czyli skutków żywiołu, kradzieży i szkody całkowitej. Przy obecnie zmieniających się warunkach pogodowych posiadanie jedynie polisy OC może być ryzykowne, zwłaszcza że cena za ubezpieczenie Smart Casco jest naprawdę korzystna.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

3.    Joanna Heller, Product Manager Societe Generale Insurance skomentowała oferowanie przez April Polska i Societe Generale Insurance nowej formuły ubezpieczeń podróży zagranicznych, w zakresie których pojawiła się także ochrona w trakcie pracy za granicą.

– Co roku wielu Polaków wyjeżdża za granicę do pracy tymczasowej. Młodzież, często też osoby starsze decydują się na wyjazd w celach zarobkowych, nierzadko wykonując niełatwą pracę fizyczną. Zagraniczne podróże służbowe to dziś również stały element życia zawodowego wielu polskich menedżerów i przedsiębiorców. Poszerzając zakres ubezpieczenia Easy Travel oraz Easy Travel 365 odpowiadamy na potrzeby Polaków, dbając o ich bezpieczeństwo za granicą oraz spokojny powrót do kraju. Wiemy, że o wypadek, szczególnie w trakcie wykonywania pracy, nietrudno. Niespodziewana wizyta w szpitalu, potrzeba transportu medycznego czy nawet wizyta u dentysty bez ważnego za granicą ubezpieczenia będzie wiązać się z ogromnymi wydatkami. A przecież nie taki jest cel wyjazdu.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

4.    Kamil Kutycki, zastępca dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Affinity & Travel w Europ Assistance skomentował bieżącą sytuację na rynku usług turystycznych.

– Rynek usług turystycznych rośnie w naszym kraju systematycznie rok do roku. Polacy podróżują coraz częściej i chętniej – zarówno na własną rękę, jak i w ramach zorganizowanych wyjazdów. To doskonały impuls do rozwoju rynku ubezpieczeń turystycznych i okołoturystycznych. (…) Od lat obserwujemy wzrost zainteresowania nie tylko podróżami, ale także wzrost świadomości klientów w zakresie konieczności zakupu dodatkowego ubezpieczenia na czas podróży. Coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że im bardziej egzotyczny kierunek podróży, tym większe koszty transportu czy organizacji wizyty lekarza.

W naszej praktyce nie brakuje przykładów świadczących o tym, że brak ubezpieczenia mógłby zrujnować kieszeń niejednego podróżnego. Dla przykładu koszt zorganizowanego przez nas leczenia i transportu pacjenta po wstrząsie septycznym (zakażenie organizmu skutkujące rozwinięciem się sepsy) z popularnego turystycznie Dubaju przekraczają nawet 200 tys. zł. Częstotliwość podróży zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia sytuacji, w której będziemy potrzebowali skorzystać z pomocy medycznej, zakupu leków lub świadczeń ambulatoryjnych. Przypominajmy klientom, by powierzali swoje zdrowie w ręce profesjonalistów, tak żeby w trudnej dla nich sytuacji czuli odpowiednie wsparcie i mogli spokojnie wypoczywać.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

5.    Hugo Wegbrans z Aon podsumował nawiązanie przez Aon partnerstwa z organizacją walczącą z biedą i głodem Oxfam oraz insurtechowym start-upem Etherist, które ma na celu uruchomienia platformy dostarczającej ubezpieczenia rolne drobnym gospodarstwom na Sri Lance.

– Silna współpraca, taka jak ta inicjatywa podjęta z Oxfam i Etherisc, pozwala nam poszerzać nasze potencjalnie pozytywne oddziaływanie na ludzi, rodziny i małe przedsiębiorstwa na całym świecie. W centrum naszej działalności jest misja umacniania ekonomicznych i ludzkich możliwości i to właśnie robimy tutaj.

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

JN

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

mapa
Aktualności 28 lutego 2019

Konkurs na ostatniej prostej!

Czytaj dalej
Aktualności 29 lipca 2019

Lipiec 2019

Czytaj dalej
Aktualności 31 maja 2015

maj 2015

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę