Strefa Agenta22 marca 2016

Mówi się w branży…

Kolejny raz przygotowaliśmy zbiór pięciu wybranych komentarzy branżowych. Zachęcamy do lektury – mamy nadzieję, że tych kilka cytatów dobrze oddaje to, o czym w ostatnich kilku tygodniach mówiło się w polskim świecie ubezpieczeniowym.

 

Komentarz Sławy Cwalińskiej-Weycher, wiceprezes UFG, odnośnie rankingu jakości danych w ogólnopolskiej bazie polis komunikacyjnych Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego, na czele którego znalazły się PZU, Compensa i Warta:

Kolejne lata publikacji rankingu wskazują systematyczny wzrost rzetelności ubezpieczycieli w zasilaniu ogólnopolskiej bazy danych ubezpieczeń komunikacyjnych. Warto podkreślić, że różnice między ubezpieczycielami z pierwszej piątki rankingu są naprawdę minimalne, a również firmy z końcowych miejsc – każdego roku – wyraźnie poprawiają swoje wyniki. Cieszy więc niezwykle, że poszczególne firmy przykładają coraz większą wagę i znaczenie do jakości danych przesyłanych do bazy Funduszu.

 

Źródło: RP.PL

 

Mirosław Krzewiński, z-ca dyrektora Biura Likwidacji Szkód ERGO Hestii, ds. Mobilnej Obsługi Szkód, komentuje nowy pomysł wyposażenia wszystkich swoich rzeczoznawców mobilnych w auta z napędem hybrydowym – Toyoty Auris Hybrid (będzie to najnowocześniejsza i najbardziej przyjazna środowisku flota samochodów używanych przez rzeczoznawców ubezpieczeniowych w Polsce):

ERGO Hestia od lat utożsamiana jest z innowacyjnymi rozwiązaniami. Z wprowadzenia tego rozwiązania cieszymy się szczególnie, ponieważ ze względu na skalę będzie mieć zauważalny wpływ na ochronę środowiska naturalnego. Wprowadzenie do floty nowoczesnych samochodów hybrydowych spowoduje spadek emisji samego dwutlenku węgla o ponad 250 ton każdego roku.

 

Źródło:Ergo Hestia

 

Jarosław Szwajgier, wiceprezes Compensy, tak mówił o przyszłości ubezpieczeń w trakcie zorganizowanej przez Polską Agencję Prasową debaty „2016 rok przełomowy w ubezpieczeniach majątkowych – prognozy i wyzwania”:

Klient był i będzie w centrum uwagi ubezpieczyciela, ale podejście się zmienia. Nie uczymy już klientów, czego potrzebują, rośnie świadomość klientów co do własnych potrzeb. Musimy się zacząć uczyć razem z nimi i reagować na ich potrzeby.

 

Źródło: RP.PL

 

Piotr Gryza, wiceminister zdrowia, wypowiedział się na temat planu, zgodnie z którym część pieniędzy pochodzących ze sprzedaży obowiązkowych ubezpieczeń OC zasiliłyby szpitalne oddziały ratunkowe:

Najważniejsze, że pieniądze z ubezpieczenia trafią do osób poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych. Plany są takie, żeby do finansowania szpitalnych oddziałów ratunkowych skierować strumień składki z ubezpieczenia komunikacyjnego. I nad tym rozwiązaniem pracuje w resorcie zdrowia specjalny zespół ekspercki. Idziemy w kierunku rozwiązań ryczałtowych opartych na rzetelnych wyliczeniach. Jedną stroną jest tu płatnik narodowy – w tej chwili NFZ – który finansuje leczenie ofiar wypadków komunikacyjnych, z drugiej strony towarzystwa ubezpieczeniowe, które zbierają składki od właścicieli pojazdów.

 

Źródło: Gazeta Prawna

 

O udanym roku mówi Adam Uszpolewicz, prezes grupy Aviva w Polsce:

Wyniki 2015 r. pokazują, że Aviva ma receptę na rozwój, gdy na rynku ubezpieczeń zachodzą zmiany regulacyjne i prokonsumenckie. Tą receptą jest koncentracja na istocie ubezpieczeń – czyli na ochronie zdrowia, życia, dochodów i majątku klientów, wielokanałowa dystrybucja oraz szersze zastosowanie narzędzi cyfrowych.

 

Źródło: Gazeta Ubezpieczeniowa

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Strefa Agenta 31 marca 2017

Mówi się w branży …

Czytaj dalej
Strefa Agenta 30 sierpnia 2019

Media o nas – sierpień 2019

Czytaj dalej
Strefa Agenta 27 marca 2019

MÓWI SIĘ W BRANŻY

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy