Niezbędnik współczesnego agenta
Wymagania, jakie stawia się obecnie agentowi ubezpieczeniowemu są znacznie wyższe od tych, do których przyzwyczaili się koledzy i koleżanki po fachu pracujący w zeszłej dekadzie. Na nasze szczęście w parze z rosnącymi potrzebami klientów idą także odpowiadające na ich potrzeby rozwiązania i narzędzia.
Dzięki powszechnemu dostępowi do internetu konsumenci wyrobili w sobie nawyk porównywania produktów i usług, jednak zakupów wciąż chętniej dokonują u doradców, a nie online. W efekcie czego na przestrzeni ostatnich kilku lat koncentracja branży wyraźnie przesuwa się od sprzedaży poprzez agentów wyłącznych do współpracy z multiagentami. Na komplet narzędzi i kompetencji niezbędnych do osiągnięcia sukcesu w zawodzie pośrednika ubezpieczeniowego składają się nie tylko znajomość branży ubezpieczeniowej i zrozumienie aktualnych trendów sprzedażowych, ale także odpowiednie kompetencje biznesowe oraz dostęp do oferty wielu firm i możliwość sprawnego porównania produktów.
Bogata oferta produktowa
W dobie internetu, kiedy każdy ma możliwość błyskawicznego zweryfikowania cen dostępnych na rynku produktów, liczyć się może tylko ten doradca, który będzie mógł sprzedać ofertę równie atrakcyjną, jak ta znaleziona w sieci. Nie wystarczy już dostęp do produktów jednej firmy. Bez możliwości zaprezentowania szerokiej gamy ubezpieczeń ciężko osiągać satysfakcjonujące wyniki – być może nawet nie da się ich już osiągać. Dlatego właśnie oferta współpracy z Superpolisą zakłada dostęp do ofert ponad trzydziestu różnych firm.
Sprawne porównanie
Tak bogata oferta byłaby bezużyteczna, gdyby nie nowoczesne rozwiązania informatyczne pozwalające w szybki sposób dokonać kalkulacji wszystkich propozycji jednocześnie. Mechanizm, z którego korzystają nasi partnerzy, wyróżnia się wśród innych funkcjonujących na rynku rozwiązań. Prosta i przejrzysta ścieżka sprzedaży, sprawne i kompleksowe zebranie danych klienta, łatwy dostęp do historii szkodowej w bazie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego czy automatyczne rozliczanie prowizji po zamknięciu transakcji – to tylko kilka z udogodnień wpływających na komfort i poprawiających wydajność pracy. Konsekwencją czego jest także zadowolenie klientów ze standardów obsługi.