Nowe produkty w ofercie
Chcąc w pełni odpowiadać na potrzeby naszych klientów, zdecydowaliśmy się na uruchomienie nowej linii produktowej we współpracy z GSU Ubezpieczenia. Ofertę Superpolisy wzbogaciły w tym miesiącu grupowe ubezpieczenia na życie, a także dwa bardzo ciekawe programy zdrowotne.
O szczegółach konstrukcji poszczególnych ubezpieczeń, które dołączyliśmy do naszej oferty będzie informowani w osobnym biuletynie. Teraz chcemy jedynie pokrótce przekazać najważniejsze informacje na temat tych kilku nowych produktów dostępnych w Superpolisie. Oto one:
-
Grupowe ochronne ubezpieczenia na życie w PZU Życie SA i TUnŻ Warta SA
Te produkty dają poczucie bezpieczeństwa gwarantując ubezpieczonemu i jego bliskim zabezpieczenie finansowe na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Szeroki zakres świadczeń i bardzo duża gama ubezpieczeń dodatkowych umożliwia klientowi dostęp do kilkunastu wariantów ubezpieczeniowych.
-
Pakiet Pomoc na Raka (AXA Życie)
To pierwsze w Polsce tak kompleksowe ubezpieczenie, które zapewnia świadczenia pieniężne wypłacane w kluczowych etapach leczenia, dostęp do specjalistycznych konsultacji i badań oraz pomoc w organizacji codziennego życia osoby dotkniętej chorobą nowotworową.
-
Pakiet Moje Dziecko (AXA życie)
To ubezpieczenie zapewnia finansowe wsparcie w przypadku pobytu w szpitalu, poważnego zachorowania oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. Gwarantuje szybki dostęp do lekarzy specjalistów oraz rehabilitacji. Dodatkowo umożliwia szeroki pakiet świadczeń opiekuńczych dla całej rodziny.
Grupowe ubezpieczenia na życie i programy zdrowotne – dlaczego warto je sprzedawać i jak to robić?
Zdajemy sobie sprawę, że nie tylko każdy z tego typu produktów ma specyfikę nieco inną od pozostałych, ale specyficzna jest już sama ich sprzedaż. Dlatego w kilku zdaniach chcemy napisać, dlaczego warto oferować klientom polisy grupowe i jakie są cechy wspólne dostępnych w Superpolisie produktów z tego obszaru.
Oczywiście jedną z podstawowych zalet (dość ogólną) dołączenia do oferty Superpolisy grupowych ubezpieczeń na życie jest rozszerzenie gamy produktów, które można proponować klientom. W końcu dodanie nowej linii produktowej uczyniło nas jeszcze bardziej wszechstronnymi. Grupówki są poza tym nieskomplikowanymi produktami, charakteryzują się wysoką prowizją, a ich systematyczna sprzedaż pozytywnie wpływa na rozbudowę portfela klientów. Z naszego, sprzedażowego punktu widzenia ubezpieczenia grupowe są więc bardzo atrakcyjne.
W tym kontekście warto zastanowić się, jakie korzyści z posiadania takiej ochrony znajdują się po stronie klienta. Co sprawia, że kupujący decyduje się na wybór ubezpieczeń grupowych na życie i/lub programów zdrowotnych?
W rozmowie sprzedażowej warto podkreślać, że są to ubezpieczenia kompleksowo zabezpieczające to, co jest dla człowieka najważniejsze – życie i zdrowie ubezpieczonego oraz jego najbliższych. Co istotne, oferowane przez nas produkty pozwalają klientowi przystąpić do grupowego ubezpieczenia na życie w formie indywidualnej (istnieje możliwość dożywotniej indywidualnej kontynuacji). Klient powinien mieć również świadomość, że otrzymuje szeroki zakres świadczeń za cenę o wiele niższą niż w przypadku ubezpieczenia indywidualnego, a składka nie zmienia się przez cały okres ochrony.