Aktualności17 września 2018

PZU dla bezpieczeństwa dzieci

PZU rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”. Jej celem jest poprawa widoczności dzieci na drodze i ograniczenie wypadków z udziałem uczniów. Do połowy września uczniom szkół podstawowych z klas I-III w całej Polsce zostanie przekazane 1,6 mln odblasków z wbudowaną migającą lampką. Akcja została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej, a swoim zasięgiem obejmie zarówno szkoły publiczne, jak i prywatne – łącznie blisko 14 tys. placówek.

Przekazując dzieciom odblaski, a rodzicom i nauczycielom materiały edukacyjne, PZU chce zachęcić ich do działań w celu poprawy bezpieczeństwa najmłodszych. Dzięki akcji „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” ubezpieczyciel chce realnie zmniejszyć liczbę wypadków drogowych, w tym z udziałem najmłodszych – tak mała rzecz jak odblask w pewnych sytuacjach może okazać się bezcenna i uchronić dziecko przed wypadkiem.

Akcja „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze” ma na celu edukowanie w zakresie bezpieczeństwa nie tylko najmłodszych, lecz także ich rodziców oraz nauczycieli. Jej motywem przewodnim są popularne wśród dzieci „Niestraszki”. Poza kampanią w telewizji, PZU wykorzysta też inne formy promocji. Z myślą o nauczycielach i rodzicach przygotowano materiały edukacyjne dostępne na stronie niestraszki.pzu.pl, a także konkurs rysunkowy z nagrodami, który potrwa od 3 do 30 września.

Specjalnie dla dzieci powstał teledysk wyświetlany w stacji telewizyjnej Nickelodeon, który prezentuje dobre praktyki w zakresie bezpiecznego zachowania się na drodze. Dzięki współpracy z NaviExpert kierowcy, którzy przekroczą dozwoloną prędkość w pobliżu każdej z 14 tys. szkół podstawowych, do których trafią odblaski PZU, usłyszą w swojej nawigacji komunikat, by zwolnili. Informacja będzie odczytywana głosem dziecka. Film promujący akcję społeczną „Odblaski – dziecko bezpieczne na drodze”: https://youtu.be/RH83HXBczzg.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Mały niebieski samochodzik jest umieszczony przed kilkoma stosami monet, co sugeruje tematykę oszczędności, finansów lub inwestycji.
Aktualności 8 marca 2016

OC w 2015 roku według UFG

Czytaj dalej
Stos monet i mały czerwony samochodzik są zrównoważone na przeciwległych końcach drewnianej huśtawki, ilustrując koncepcję wartości samochodu lub równowagi finansowej, na ciemnym tle.
Aktualności 20 grudnia 2016

Czy wzrost stawek za OC wyhamuje?

Czytaj dalej
Osoba w szarym garniturze siedzi w samochodzie i korzysta z tabletu. Scena jest jasna i widoczny jest tylko tors, ręce i wnętrze samochodu.
Aktualności 24 maja 2016

Media o nas – Maj 2016

Czytaj dalej
Allianz przejął Avivę | Biznes | Rozmowy biznesowe | Ubezpieczenia
Aktualności 27 kwietnia 2022

Allianz przejął Avivę

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę