Aktualności10 grudnia 2019

PZU: Nowa kampania internetowa

25 listopada PZU rozpoczęło kolejną kampanię marketingową, w której prezentuje swoje liczne inicjatywy społeczne i przekonuje, że warto wybierać firmy kierujące się misją pomagania innym.

Ubezpieczyciel chce pokazać Polakom, jak postrzega swoją rolę w społeczeństwie oraz co tak naprawdę oznacza dla niego bycie dobrym ubezpieczycielem. W kampanii PZU prezentowane jest nie tylko w kontekście ubezpieczeń, ale przede wszystkim wsparcia, jakie stara się udzielać na co dzień swoich klientów. Firma od lat angażuje się w liczne inicjatywy, których głównym celem jest poprawa szeroko rozumianego bezpieczeństwa oraz profilaktyka i opieka zdrowotna.

Kampania opiera się na prezentacji działań społecznych, z których PZU jest znane. W spocie reklamowym zaprezentowane zostaną konkretne inicjatywy, które PZU podjęło w trosce o swoich klientów: wspierające bezpieczeństwo kierowców PZU GO, poprawa widoczności milionów dzieci w wieku szkolnym na drodze oraz pomoc poszkodowanym w trakcie kataklizmów.

Główny spot (30”) i jego krótsze formaty będą emitowane w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 21 stycznia 2020 r. Na potrzeby akcji przygotowano specjalny serwis internetowy dostępny pod adresem:

https://blog.pzu.pl/wiecej.

 

AW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy