Raport Roczny Grupy ERGO Hestia w finale konkursu „Information is Beautiful Awards”

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 02.11.2017, w kategorii:

Raport z 2016 r. pt. „Sieć”, jako jedyny projekt z Polski, został zakwalifikowany do ścisłego finału międzynarodowego konkursu „Information is Beautiful Awards”, organizowanego przez Kantar – jedną z największych na świecie grup konsultingowych.

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia jest jedyną kreacją z Polski i znalazł się w gronie wielu znanych i cenionych marek, jak m.in. Bloomberg, The Washington Post, Google, Reuters,  Die Zeit, CNN, The Guardian czy Spotify. Zwycięzców wybierze jury i internauci w drodze publicznego głosowania. Wyniki zostaną ogłoszone 28 listopada 2017 r. podczas uroczystej gali w Londynie. Jury składające się z 20 ekspertów w dziedzinie wizualizacji danych oceni 117 projektów. To już trzeci etap Konkursu, do którego pierwotnie zakwalifikowanych zostało ponad 780 zgłoszeń z całego świata. Na końcowej liście pozostało już tylko 117 prac.

Praca graficzki, Hanny Dyrcz, laureatki Nagrody Specjalnej Prezesa Grupy ERGO Hestia – Piotra M. Śliwickiego, w zeszłorocznej 15. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii, przedstawia wyniki analizy ogromnych zbiorów danych. Artystka zebrała i wybrała te najciekawsze i najbardziej znaczące dla firmy i przedstawiła je w formie zaskakujących obrazów – infografik. Publikacja walczy o jedną z trzech nagród z 12 innymi zgłoszeniami w swojej w kategorii Unusual (tłum. Nietypowe).

„Information is Beautiful Awards” to prestiżowy i popularny na całym świecie konkurs w dziedzinie projektowania i wizualizacji danych. Organizatorzy konkursu kładą nacisk na merytorykę kreacji w połączeniu z designem. Wiele z publikowanych na portalu infografik to dopracowane estetycznie, zaskakujące prezentacje często ciekawych i kontrowersyjnych tematów, nierzadko szeroko komentowane w mediach.

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Podsumowanie pierwszego kwartału 2015 r.

Podsumowanie pierwszego kwartału 2015 r.

„Superpolisa ma pieniądze dla agentów!” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„Superpolisa ma pieniądze dla agentów!” – Gazeta Ubezpieczeniowa

Brokerzy nie chcą detalu

Brokerzy nie chcą detalu