Aktualności22 czerwca 2018

Rynek ubezpieczeń: Lamparty dla PZU i Link4

W tym roku Lamparty wręczono już po raz piętnasty. Nagrody za najbardziej podziwianą kreację marki ubezpieczeniowej otrzymało PZU, m.in. za kampanię wizerunkową i za konsekwentne budowanie pozycji lidera. Drugie miejsce zajęła Aviva, a trzecie – Link4.

Ideą Lampartów jest wyróżnienie banków i towarzystw ubezpieczeniowych, które najefektywniej kreowały wizerunek swojej marki w ciągu minionego roku. Laureaci wyłaniani są na podstawie badania przeprowadzanego przez Kantar TNS wśród bankowców i ubezpieczycieli.

Kantar TNS co roku organizuje konferencję podsumowującą ostanie 12 miesięcy w branży. Tym razem wydarzenie poświęcone było poszukiwaniu bliskości i skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Czterech profesjonalistów biznesowych w garniturach pochyla się nad stołem, analizując dokumenty i wykresy. Na pierwszym planie znajdują się wykresy, para okularów, gazety i kubek z ołówkami. Scena sugeruje spotkanie zespołu lub dyskusję.
Aktualności 14 września 2016

Niezbędnik współczesnego agenta

Czytaj dalej
Panorama miasta z nowoczesnymi i historycznymi budynkami na tle błękitnego nieba i chmur. Przed miastem płynie rzeka, otoczona zielonymi drzewami i liśćmi.
Aktualności 29 lipca 2019

Mówi się w branży

Czytaj dalej
Widok z wnętrza samochodu, pokazujący dłoń na kierownicy i spoglądającą przez przednią szybę na ruch uliczny podczas zachodu słońca, ze światłem słonecznym padającym na drogę i samochody w obu kierunkach.
Aktualności 27 marca 2017

Odszkodowanie za dziurę w drodze

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę