Aktualności17 marca 2017

Warta i Link4 z nagrodami za jakość obsługi

W ostatnich dniach Link4 i Warta zostały wyróżnione za jakość obsługi klientów. Do pierwszego z ubezpieczycieli trafił „Złoty Laur” w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakości obsługi w ubezpieczeniach samochodowych. Natomiast Warta otrzymała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”.

Link4 zajął pierwsze miejsce w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi w ubezpieczeniach samochodowych. Agnieszka Wrońska, prezes Link4 przyznała, że firma jest dumna ze Złotego Lauru. Podkreśliła także, ż to kolejne wyróżnienie, które ubezpieczyciel odebrał w ostatnich miesiącach.

Warta natomiast została wyróżniona w tegorocznym badaniu opinii publicznej dotyczącym jakości obsługi klientów, które zostało przeprowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Do ubezpieczyciela trafiła nagroda „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Odbierając nagrodę Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód Warty zauważył, że ubezpieczenia to specyficzny rodzaj działalności, gdzie klient sprawdza wartość zakupionej usługi w przykrych dla siebie momentach. Dlatego przedstawiciel firmy za niezwykle istotne uznał wyróżnienie podkreślające wysoką jakość obsługi klienta. Przyznał także, że Warta w ostatnich latach zrobiła wiele, aby na otrzymany tytuł zasłużyć m.in. wdrożyła pierwszą na rynku mobilną likwidację szkód.

 

MZ

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

 

Chcesz ubezpieczyć się osobiście?

Spotkaj się z naszym doradcą.

Znajdź placówkę