Warta i Link4 z nagrodami za jakość obsługi

Małgorzata Zalewska Małgorzata Zalewska
Opublikowano: 17.03.2017, w kategorii:

W ostatnich dniach Link4 i Warta zostały wyróżnione za jakość obsługi klientów. Do pierwszego z ubezpieczycieli trafił „Złoty Laur” w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakości obsługi w ubezpieczeniach samochodowych. Natomiast Warta otrzymała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”.

Link4 zajął pierwsze miejsce w ogólnopolskim projekcie Laur Klienta/Konsumenta 2017 w kategorii jakość obsługi w ubezpieczeniach samochodowych. Agnieszka Wrońska, prezes Link4 przyznała, że firma jest dumna ze Złotego Lauru. Podkreśliła także, ż to kolejne wyróżnienie, które ubezpieczyciel odebrał w ostatnich miesiącach.

Warta natomiast została wyróżniona w tegorocznym badaniu opinii publicznej dotyczącym jakości obsługi klientów, które zostało przeprowadzone przez Polski Program Jakości Obsługi. Do ubezpieczyciela trafiła nagroda „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. Odbierając nagrodę Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentu Strategii Likwidacji Szkód Warty zauważył, że ubezpieczenia to specyficzny rodzaj działalności, gdzie klient sprawdza wartość zakupionej usługi w przykrych dla siebie momentach. Dlatego przedstawiciel firmy za niezwykle istotne uznał wyróżnienie podkreślające wysoką jakość obsługi klienta. Przyznał także, że Warta w ostatnich latach zrobiła wiele, aby na otrzymany tytuł zasłużyć m.in. wdrożyła pierwszą na rynku mobilną likwidację szkód.

 

MZ

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Na jaką polisę szkoda pieniędzy – Głos Szczeciński

Na jaką polisę szkoda pieniędzy – Głos Szczeciński

Mężczyźni kupują to w sieci częściej niż kobiety…

Mężczyźni kupują to w sieci częściej niż kobiety…

„Porównują i sprzedają” – Własny Biznes Franchising

„Porównują i sprzedają” – Własny Biznes Franchising