Rok na rynku marki Link4 Mama

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 06.06.2019, w kategorii:

Oferta produktowa Link4 Mama obchodzi rocznicę obecności na rynku. Z tej okazji Link4 przygotował spot, w którym główną rolę grają dzieci opowiadające o swoich mamach, o miłości, czułości czy bezpieczeństwie.                                           

Produkty z linii Link 4 Mama zostały stworzone z myślą o wszystkich kobietach, które są lub mają zamiar w najbliższym czasie zostać mamami i które chcą chronić bezpieczeństwo swoje i swoich dzieci.

W ofercie znajduje się m.in. pakiet Szybka Pomoc Dla Mamy, dzięki któremu w razie nagłej potrzeby ubezpieczyciel pokryje koszty pomocy domowej. Pakiet Zdrowie pozwoli na ułatwienie otrzymania pomocy lekarskiej o każdej porze dnia i nocy, a także na opłacenie połowy kosztów leczenia. Oprócz powyższych, w ofercie znajduje się również OC czy NNW dla mamy i dziecka.
Produkty z linii Link4 Mama budzą duże zainteresowanie od początku swojej obecności na rynku. Przez pierwszy rok istnienia poziom sprzedaży przekroczył 150% założonego planu.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

„OC w sieci kupują mężczyźni” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„OC w sieci kupują mężczyźni” – Gazeta Ubezpieczeniowa

Cały czas spłacamy stare szkody

Cały czas spłacamy stare szkody

Rewolucja w OC rozpocznie się w kwietniu

Rewolucja w OC rozpocznie się w kwietniu