Towarzystwo Ubezpieczeń Proama

Proama – marka, której zaufał milion klientów Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie

Dominika Woźniak Dominika Woźniak
Opublikowano: 24.04.2015, w kategorii:

Proama – marka, której zaufał milion klientów

Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie firma zyskała zaufanie miliona klientów.

Historia firmy zaczęła się od przysłowiowej białej kartki, by po trzech miesiącach zaproponować klientom kompletną strategię wraz z produktami, kanałami sprzedaży i komunikacją marketingową.

Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie – przyznaje Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proama.

Działalność towarzystwa ubezpieczeniowego rozpoczęła się od ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC, obudowanych w pakiet dodatkowych produktów takich jak Super Assistance i NNW. Spośród dostępnych na rynku ofert ubezpieczeń Proama wyróżniła się najwyższą na rynku zniżka na AC i OC dedykowaną bezszkodowym kierowcom. Dzięki czemu tylko w pierwszym miesiącu działalności sprzedanych zostało 6 tys. polis.

21330455_m

fot. Zadowoleni Klienci

Obecnie oferta towarzystwa jest jeszcze bogatsza. Proama udostępnia również kompleksowe ubezpieczenia mieszkaniowe, osobowe oraz dla małych i średnich firm. Jednym z wyznaczników strategii Proamy jest właśnie multiproduktowość i multikanałowość

 

DW

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Już niebawem „angliki” pojawia się na drogach

Już niebawem „angliki” pojawia się na drogach

Strategia PZU 3.0

Strategia PZU 3.0

Cena ubezpieczenia mieszkania

Cena ubezpieczenia mieszkania