Towarzystwo Ubezpieczeń Proama

Proama – marka, której zaufał milion klientów Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie

Dominika Woźniak Dominika Woźniak
Opublikowano: 24.04.2015, w kategorii:

Proama – marka, której zaufał milion klientów

Od momentu powstania towarzystwa ubezpieczeń Proama minęły zaledwie trzy lata. W tym czasie firma zyskała zaufanie miliona klientów.

Historia firmy zaczęła się od przysłowiowej białej kartki, by po trzech miesiącach zaproponować klientom kompletną strategię wraz z produktami, kanałami sprzedaży i komunikacją marketingową.

Wówczas nie spodziewaliśmy się, że już po 3 latach nasze ubezpieczenie będzie posiadało aż milion osób. Dziękuję każdemu klientowi za zaufanie – przyznaje Łukasz Jadachowski, dyrektor generalny w Proama.

Działalność towarzystwa ubezpieczeniowego rozpoczęła się od ubezpieczeń komunikacyjnych – OC i AC, obudowanych w pakiet dodatkowych produktów takich jak Super Assistance i NNW. Spośród dostępnych na rynku ofert ubezpieczeń Proama wyróżniła się najwyższą na rynku zniżka na AC i OC dedykowaną bezszkodowym kierowcom. Dzięki czemu tylko w pierwszym miesiącu działalności sprzedanych zostało 6 tys. polis.

21330455_m

fot. Zadowoleni Klienci

Obecnie oferta towarzystwa jest jeszcze bogatsza. Proama udostępnia również kompleksowe ubezpieczenia mieszkaniowe, osobowe oraz dla małych i średnich firm. Jednym z wyznaczników strategii Proamy jest właśnie multiproduktowość i multikanałowość

 

DW

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

„Ubezpieczając bagaż, warto sprawdzić wyłączenia” – Rzeczpospolita

„Ubezpieczając bagaż, warto sprawdzić wyłączenia” – Rzeczpospolita

Podsumowanie półrocznych osiągnięć rynku ubezpieczeń

Podsumowanie półrocznych osiągnięć rynku ubezpieczeń

Obrazowo o ubezpieczeniach

Obrazowo o ubezpieczeniach