Trendy na fanepage’ach ubezpieczycieli w 2015 roku

Największymi stronami były: „Wrzucam na luz” (Proama), „Czas na Przyszłość” (Prudential) i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 11.12.2015, w kategorii:

Sotrender opublikował kolejny raport, podsumowujący wyniki polskich stron na Facebook’u, obejmujący 50 kategorii tematycznych. Z danych przedstawionych przez firmę analityczną wynika, że największymi stronami w ubiegłym miesiącu były: „Wrzucam na luz” (Proama), „Czas na Przyszłość” (Prudential) i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”.

 

Analitycy stworzyli rankingi fanpage’ów ubezpieczycieli w kategoriach takich jak: względny przyrost fanów (Wrzucam na luz, Czas na przyszłość i Pomoc to Moc − społeczna odpowiedzialność PZU), strony, które zaangażowały najwięcej swoich fanów (Skandia − Dwa kółka − ruszaj na rower, MetLife Polska oraz Aviva), największy indeks zliczający wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a (Aviva, Pomoc to Moc − społeczna odpowiedzialność PZU oraz Wrzucam na luz) oraz te, które osiągnęły wysoki wskaźnik aktywności fanów i wielkości fanpage’a (Aviva, MetLife Polska oraz Skandia − Dwa kółka − ruszaj na rower).

Jak widać nie tylko fanpage związane z muzyką i rozrywką święcą triumfy na Facebook’u, ale również ubezpieczyciele wpisują się w listę dodawanych do „ulubionych” stron.

 

Superpolisa również działa w mediach społecznościowych, dlatego serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego profilu.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Polacy powodują coraz więcej wypadków za granicą

Polacy powodują coraz więcej wypadków za granicą

Towarzystwa zarabiają na OC

Towarzystwa zarabiają na OC

GAP zabezpieczy kierowcę przed stratą na nowym aucie

GAP zabezpieczy kierowcę przed stratą na nowym aucie