Trendy na fanepage’ach ubezpieczycieli w 2015 roku

Największymi stronami były: „Wrzucam na luz” (Proama), „Czas na Przyszłość” (Prudential) i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 11.12.2015, w kategorii:

Sotrender opublikował kolejny raport, podsumowujący wyniki polskich stron na Facebook’u, obejmujący 50 kategorii tematycznych. Z danych przedstawionych przez firmę analityczną wynika, że największymi stronami w ubiegłym miesiącu były: „Wrzucam na luz” (Proama), „Czas na Przyszłość” (Prudential) i „Pomoc to Moc – społeczna odpowiedzialność PZU”.

 

Analitycy stworzyli rankingi fanpage’ów ubezpieczycieli w kategoriach takich jak: względny przyrost fanów (Wrzucam na luz, Czas na przyszłość i Pomoc to Moc − społeczna odpowiedzialność PZU), strony, które zaangażowały najwięcej swoich fanów (Skandia − Dwa kółka − ruszaj na rower, MetLife Polska oraz Aviva), największy indeks zliczający wszystkie aktywności dziejące się w obrębie fanpage’a (Aviva, Pomoc to Moc − społeczna odpowiedzialność PZU oraz Wrzucam na luz) oraz te, które osiągnęły wysoki wskaźnik aktywności fanów i wielkości fanpage’a (Aviva, MetLife Polska oraz Skandia − Dwa kółka − ruszaj na rower).

Jak widać nie tylko fanpage związane z muzyką i rozrywką święcą triumfy na Facebook’u, ale również ubezpieczyciele wpisują się w listę dodawanych do „ulubionych” stron.

 

Superpolisa również działa w mediach społecznościowych, dlatego serdecznie zapraszamy do śledzenia naszego profilu.

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Szkody wyrządzone przez zwierzęta domowe

Szkody wyrządzone przez zwierzęta domowe

Zjawiska pogodowe wyzwaniem dla ubezpieczycieli

Zjawiska pogodowe wyzwaniem dla ubezpieczycieli

5 mitów ubezpieczeniowych, w które nadal wierzy Twój klient

5 mitów ubezpieczeniowych, w które nadal wierzy Twój klient