UNIQA: Jak brzmi bezpieczeństwo?
UNIQA Polska rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię wizerunkową, której tematem jest bezpieczeństwo oraz dźwięki, które się z nim kojarzą. Kampania składać się będzie z trzech elementów: 21 listopada opublikowany został spot video, kolejny będzie konkurs, a potem sonda uliczna dotycząca dźwięków bezpieczeństwa.
Twarzą kampanii, a zarazem bohaterem spotu, jest Henryk Zastróżny, jeden z najlepszych imitatorów dźwięku w Polsce. Przez wiele lat pracował on w Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, był też związany z Państwową Wyższą Szkołą Filmową, Telewizyjną i Teatralną (popularną „Łódzką Filmówką”). Jest autorem efektów dźwiękowych do kilkudziesięciu filmów, m.in. obrazu „Katyń” w reżyserii Andrzeja Wajdy.
W spocie jego bohater staje przed wyzwaniem, zastanawia się, jakie dźwięki kojarzą się ze spokojem, z ukojeniem – jak brzmi bezpieczeństwo. Dbanie o bezpieczeństwo klientów jest wpisane w misję marki oraz misję polskich spółek UNIQA. Nowa kampania wizerunkowa na Facebooku wpisuje się w tę deklarację.
AW