PZU: Kampania promująca PZU Dom

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 23.05.2018, w kategorii:

Ruszyła nowa kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom. Rozpoczęta 8 maja akcja pokazuje, jak ważne w życiu jest wzięcie spraw we własne ręce i podejmowanie decyzji, które mają istotny wpływ na życie, rodzinę i majątek.

Głównymi produktami w dwóch odsłonach będą ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer, a od połowy czerwca przez miesiąc planowana jest dodatkowo wspólna akcja specjalna wraz z Allegro. Rozpoczęta kampania to kontynuacja komunikacji wizerunkowej marki PZU, ukazującej największego polskiego ubezpieczyciela jako firmę efektywnie pomagającą klientom w rozwiązywaniu problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia.

Kampania potrwa do końca sierpnia. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania: spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe), reklamy w radiu, prasie, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Uniwersal McCann.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Jak ubezpieczenia korzystają z popkultury?

Jak ubezpieczenia korzystają z popkultury?

„Superpolisa ma pieniądze dla agentów!” – Gazeta Ubezpieczeniowa

„Superpolisa ma pieniądze dla agentów!” – Gazeta Ubezpieczeniowa

Polska: Bezpieczniej na drogach

Polska: Bezpieczniej na drogach