Aktualności23 maja 2018

PZU: Kampania promująca PZU Dom

Ruszyła nowa kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom. Rozpoczęta 8 maja akcja pokazuje, jak ważne w życiu jest wzięcie spraw we własne ręce i podejmowanie decyzji, które mają istotny wpływ na życie, rodzinę i majątek.

Głównymi produktami w dwóch odsłonach będą ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer, a od połowy czerwca przez miesiąc planowana jest dodatkowo wspólna akcja specjalna wraz z Allegro. Rozpoczęta kampania to kontynuacja komunikacji wizerunkowej marki PZU, ukazującej największego polskiego ubezpieczyciela jako firmę efektywnie pomagającą klientom w rozwiązywaniu problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia.

Kampania potrwa do końca sierpnia. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania: spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe), reklamy w radiu, prasie, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Uniwersal McCann.

WT

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Aktualności 8 listopada 2017

ERGO Hestia oferuje CarSharing

Czytaj dalej

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy