PZU: Kampania promująca PZU Dom

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 23.05.2018, w kategorii:

Ruszyła nowa kampania marketingowa ubezpieczenia PZU Dom. Rozpoczęta 8 maja akcja pokazuje, jak ważne w życiu jest wzięcie spraw we własne ręce i podejmowanie decyzji, które mają istotny wpływ na życie, rodzinę i majątek.

Głównymi produktami w dwóch odsłonach będą ubezpieczenia PZU Dom i PZU Wojażer, a od połowy czerwca przez miesiąc planowana jest dodatkowo wspólna akcja specjalna wraz z Allegro. Rozpoczęta kampania to kontynuacja komunikacji wizerunkowej marki PZU, ukazującej największego polskiego ubezpieczyciela jako firmę efektywnie pomagającą klientom w rozwiązywaniu problemów w wielu obszarach i na każdym etapie życia.

Kampania potrwa do końca sierpnia. W jej trakcie realizowane będą szerokie działania: spoty telewizyjne (30- i 15-sekundowe), reklamy w radiu, prasie, internecie, w oddziałach PZU oraz u agentów. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja VML, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Uniwersal McCann.

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

PIU opublikował dane ubezp. zdrowotnego

PIU opublikował dane ubezp. zdrowotnego

OC dla samochodu nie przynosi zysków

OC dla samochodu nie przynosi zysków

Mówi się w branży…

Mówi się w branży…