VIG – widać zmiany w komunikacji

Paulina Fabrycka Paulina Fabrycka
Opublikowano: 05.09.2016, w kategorii:

Jak podał internetowy serwis Gazety Ubezpieczeniowej, Vienna Insurance Group zwiększyła swoje wyniki finansowe za pierwsze półrocze, m.in. dzięki polityce cięcia cen ubezpieczeń komunikacyjnych.

Od początku roku obserwujemy szybujące wręcz podwyżki cen OC. W lipcu dane rynkowe mówiły nawet o sięgających przeszło 45% wzrostach. Jednak mimo, iż ceny rosną, to niewiele zmienia się w kwestii konkurencji pomiędzy towarzystwami. Klientów najlepiej przyciągać najniższymi cenami, co doskonale pokazuje przykład Vienna Insurance Group. To kolejny ubezpieczyciel, w którego wynikach sprzedażowych za pierwsze półrocze widać pozytywne efekty odejścia od tzw. wojny cenowej. Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych VIG wzrosła łącznie o ponad 8% w ujęciu rok do roku.

W pierwszej połowie roku spółkom majątkowym grupy VIG Polska udało się przezwyciężyć negatywne trendy sprzedażowe w biznesie komunikacyjnym. Zakończenie na rynku majątkowym trwającej lata wojny cenowej stwarza nowe perspektywy na osiągnięcie silnego wzrostu na koniec bieżącego roku (…) – tymi słowami wpływ obecnych trendów cenowych w polisach komunikacyjnych skomentował Franz Fuchs, dyrektor generalny VIG Polska.

W pierwszej połowie tego roku  spółki majątkowe Vienna Insurance Group w Polsce zebrały łącznie 1019 mln zł składek brutto, o 4,1% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego (978,9 mln zł). Najwyższy przypis składki odnotowała Compensa Majątek – 585,3 mln zł, wobec 545,3 mln zł, co oznaczało wzrost o 7,3% r/r. Z kolei InterRisk zebrał 433,7 mln zł (433,6 mln zł przed rokiem).

Przypominamy, że aktualnie najtańsze ubezpieczenie z łatwością można znaleźć przy pomocy naszej porównywarki.

 

PF

Polecane wpisy z tej kategorii

Mogą spodobać Ci się również

Kongres PIU i odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń”

Kongres PIU i odznaki „Za zasługi dla ubezpieczeń”

Jak mówić do klientów?

Jak mówić do klientów?

Jak wykorzystać internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki?

Jak wykorzystać internet w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki?