Warta: Rusza kampania promująca jakość obsługi

Wiktoria Tkacz Wiktoria Tkacz
Opublikowano: 03.12.2018, w kategorii:

22 listopada wystartowała kampania wizerunkowa Warty „dobrezakonczenia.pl”, która ma na celu promowanie jakości obsługi klienta. Towarzystwo ubezpieczeniowe zaprosiło do udziału swoich klientów. Ich prawdziwe historie zostaną zaprezentowane w spotach filmowych.

Jednym z najważniejszych punktów kampanii są spoty video. Prezentowane filmy zostały podzielone na dwie części. W pierwszej z nich Marcin Prokop opowiada o problematycznych zdarzeniach i tłumaczy zabawne pomysły na ich rozwiązanie. Druga część spotu opiera się na wystąpieniach klientów, który przedstawiają swoje prawdziwe historie. Opowiadają o kontakcie z ubezpieczycielem, a także tłumaczą, w jaki sposób sprawa została skutecznie zakończona.

Kampania „dobrezakonczenia.pl” skupia się na obecności w mediach internetowych. Odbiorcy będą mogli ją zobaczyć głównie za pomocą kanałów YouTube oraz VOD oraz dzięki social media. Prowadzona kampania uwzględnia również wykorzystywanie mix formatów bannerowych, wspieranie działaniami PR oraz materiałami przygotowanymi przy współpracy z blogerami i influencerami.

 

WT

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Jazda bez OC coraz droższa i mniej akceptowalna

Jazda bez OC coraz droższa i mniej akceptowalna

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia w finale konkursu „Information is Beautiful Awards”

Raport Roczny Grupy ERGO Hestia w finale konkursu „Information is Beautiful Awards”

ERGO Hestia „wyborem kierowców 2018”

ERGO Hestia „wyborem kierowców 2018”