Aktualności12 grudnia 2019

UNIQA: Jak brzmi bezpieczeństwo?

UNIQA Polska rozpoczęła w mediach społecznościowych kampanię wizerunkową, której tematem jest bezpieczeństwo oraz dźwięki, które się z nim kojarzą. Kampania składać się będzie z trzech elementów: 21 listopada opublikowany został spot video, kolejny będzie konkurs, a potem sonda uliczna dotycząca dźwięków bezpieczeństwa.

Twarzą kampanii, a zarazem bohaterem spotu, jest Henryk Zastróżny, jeden z najlepszych imitatorów dźwięku w Polsce. Przez wiele lat pracował on w Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, był też związany z Państwową Wyższą Szkołą Filmową, Telewizyjną i Teatralną (popularną „Łódzką Filmówką”). Jest autorem efektów dźwiękowych do kilkudziesięciu filmów, m.in. obrazu „Katyń” w reżyserii Andrzeja Wajdy.

W spocie jego bohater staje przed wyzwaniem, zastanawia się, jakie dźwięki kojarzą się ze spokojem, z ukojeniem – jak brzmi bezpieczeństwo. Dbanie o bezpieczeństwo klientów jest wpisane w misję marki oraz misję polskich spółek UNIQA. Nowa kampania wizerunkowa na Facebooku wpisuje się w tę deklarację.  

AW

Udostępnij

Popularne tagi

+ Rozwiń

MOGĄ SPODOBAĆ CI SIĘ RÓWNIEŻ

Porównuj i oszczędzaj!

Mądrze wybieraj ubezpieczenie: komunikacyjne, nieruchomości, turystyczne, życia i zdrowia. Zadzwoń, wylicz online lub przyjdź do placówki

Sprawdź

Na lotnisku uświadomiłam sobie, że nie mam żadnego ubezpieczenia na podróż. Wyszukałam w tablecie porównywarkę i w ciągu kilku minut miałam polisę na mailu. Polecam Superpolisę w sytuacjach podbramkowych 🙂

Zofia Kwiatkowska z Poznania

Ubezpieczenie mieszkania kupiłam podczas niedzielnych zakupów w galerii handlowej. Agentka dopasowała ubezpieczenie do moich potrzeb. Blisko, szybko i wygodnie 🙂

Iwona Tetelmajer z Pasłęka

Szukając ubezpieczenia na samochód zadzwoniłam na nr 801 000 000. Porównałam oferty kilkunastu towarzystw i kupiłam dużo tańsze OC, niż proponował poprzedni ubezpieczyciel!

Alicja Żuławska z Warszawy