Warta z wysoką oceną za jakość likwidacji szkód
Z opublikowanego niedawno sprawozdania Rzecznika Finansowego wynika, że w minionym roku Warta była liderem jakości likwidacji szkód w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych.
Przygotowane przez Rzecznika Finansowego sprawozdanie wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Opublikowany niedawno raport opisuje działalność ubezpieczycieli w 2016 roku. Znajdują się w nim m.in. informacje o liczbie skarg kierowanych do Rzecznika na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Co ważne, raport uwzględnia udział poszczególnych firm w rynku ubezpieczeń. Dzięki temu wydane przez Rzecznika sprawozdanie jest jednym z najbardziej obiektywnych wskaźników zadowolenia klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.
W minionym roku liderem jakości likwidacji szkód w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych była Warta. Ubezpieczyciel osiągnął wynik 49% (procentowy wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Dla porównania wynik drugiej w zestawieniu firmy to 64%, trzecia natomiast osiągnęła 66%.
Zdaniem Adama Fulneczka, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód w Warcie, zadowolenie klientów to efekt usprawnień i innowacyjnych rozwiązań, m.in. takich jak mobilna aplikacja informująca klientów, co dokładnie się dzieje w sprawie zgłaszanej przez nich szkody.
MZ