Lamparty 2017 rozdane
Wczoraj odbyła się XVII Konferencja Finansowa TNS, podczas której wręczono Lamparty 2017 – nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. W kategorii ubezpieczeniowej kolejny już raz zwyciężyło PZU. Wyróżniono także Avivę i Link4.
18 maja w Warszawie odbyła się XVII Konferencja Finansowa TNS, na której eksperci z branży podzielili się przemyśleniami na temat bieżących wyzwań dla biznesu w sektorze finansowym. Motywem przewodnim wydarzenia były rozmowy o skracaniu dystansu między instytucją finansową a klientem, budowaniu jego zaufania i emocjonalnego związku z firmą.
Podczas wydarzenia wręczono Lamparty 2017 – nagrody za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki bankowej i ubezpieczeniowej. Ideą nagrody jest wyróżnienie tych instytucji finansowych, które w ciągu minionego roku najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufania i emocjonalne zaangażowanie swoich klientów. W kategorii ubezpieczeń Lamparta odebrało PZU i było to już kolejne zwycięstwo największego w kraju ubezpieczyciela. Wyróżnienie przyznano m.in. za kampanię „Niestraszki”, reklamy promujące ubezpieczenie AC oraz konsekwentne budowanie pozycji marki i odwołanie do życiowych problemów klientów. Drugie miejsce przypadło Avivie, natomiast trzecią pozycję w klasyfikacji zajęło Link4, czyli kolejny ubezpieczyciel z Grupy PZU.
Warto wspomnieć, że laureaci nagrody wyłaniani są na podstawie badania Kantar TNS przeprowadzonego wśród bankowców i ubezpieczycieli.
MZ