MEDIA O NAS – kwiecień 2019

Jakub Nowiński Jakub Nowiński
Opublikowano: 29.04.2019, w kategorii:

W tym miesiącu tematy produktowe wymieszały się w mediach z biznesowymi. Mówiliśmy zarówno o ubezpieczeniach komunikacyjnych, jak naszych biznesowych planach i postrzeganiu rynku multiagencyjnego.

O rozpoczęciu współpracy z Tesco szerzej piszemy w osobnym tekście kwietniowego newslettera, więc tu jedynie ograniczymy się do krótkiego podsumowania zainteresowania mediów tym tematem. A było ono niemałe… Artykuły o współpracy z Tesco pojawiały się m.in. w Pulsie Biznesu (w wydaniu prasowym i w internecie), serwisie internetowym Rzeczpospolitej oraz szeregu mediów branżowych – finansowych, ubezpieczeniowych i handlowych, bo i wśród dziennikarzy związanych na co dzień z działalnością naszego partnera news wzbudził zainteresowanie.

Oprócz tego mieliśmy parę okazji do przestawienia branży ubezpieczeniowej naszej wizji rozwoju w oparciu o sprzedaż polis. Na łamach Gazety Ubezpieczeniowej komentowaliśmy działanie systemu sprzedażowego Superpolisy, a więc rozwiązania z zakresu insurtech, które stanowi efekt naszych wieloletnich prac w obszarze IT. A Miesięcznik Ubezpieczeniowy zebrał od Jakuba Nowińskiego i Anny Bernackiej-Matras opinie na temat dzisiejszych wyzwań związanych z działalnością multiagencyjną.

Na gruncie produktowym kilka mediów lokalnych w ślad za naszymi informacjami prasowymi omawiały następujące tematy: badania techniczne a odszkodowania z ubezpieczeń komunikacyjnych oraz różnice w cenach OC dla jednego kierowcy.

Superpolisa w Internecie

Superpolisa w Prasie

JN

Polecane wpisy z tej kategorii

Popularne tagi

Mogą spodobać Ci się również

Koniec wojny cenowej

Koniec wojny cenowej

ERGO Hestia: Nowe odsłony pakietów podróżnych

ERGO Hestia: Nowe odsłony pakietów podróżnych

Superpolisa.pl – Placówka z komfortowym designem

Superpolisa.pl – Placówka z komfortowym designem